Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:170018
 
Evaluation:
Published: 11.02.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Datoru atkarība    4
1.1.  Kā pamanīt ar interneta atkarību saistītas problēmas?    4
1.2.  Kādu ietekmi sociālie tīkli atstāj?    5
1.3.  Datora atkarības sekas    6
1.4.  Kāpēc datora atkarība ir nopietna?    6
  Pētījuma rezultātu analīze    7
Extract

Pētījuma secinājumi
1. 1.Veicot pētījumu, atklājas, ka 46% skolēnu nepiedalās pulciņos, kā arī ārpusstundu aktivitātēs. Autors uzskata, ka tas ir slikti un ir jāmēģina iedot skolēniem iniciatīvu, lai skolēniem parādītos vismaz interese.
2. 36% pavada 3, un vairāk stundas pie datoriem, kas ir slikti, jo tas ir pāri ieteicamajam dienas limitam. Protams, šajā laikā, iespējams, arī ņem pauzes starp pavadītajām stundām.
3. Skolēni visvairāk pavada laiku “sērfojot internetā”, kas ir 36%, tad ir 34%, kas ir datorspēļu spēlēšana, tad seko datora izmantošana darbam. Autors vēlas piebilst to, ka, apskatot anketas rezultātus no 14 gadiem, palielinās datora izmantošana darbam.
4. Pēc aptaujas datiem vairāk nekā puse skolēnu izmanto datoru ilgāk, nekā paredzēts, jo gadās, ka, uzdodot mājas darbus uz datora, tie prasa ilgāku laiku pabeigt, vai ir aizrāvušies, spēlējot datorspēles vai pavadot laiku internetā.
5. 70% lieto datoru rekreācijai. Tas ir tipiski, bet problēmas sākas, ka datori tiek lietoti ilgāk par 3 stundām, it īpaši ja lieto datoru 5 stundas dienā, jo 5 stundas dienā, nedēļā pārveidojas par 35 izniekotām stundām.
6. 40% nožēlo, ka ir pavadījuši daudz laika pie datoriem, jo tajā laikā varēja iziet ārā ar draugiem, nevis pildīt mājasdarbus vai lietot sociālos tīklus.
7. Aprēķinot vidējo no aptaujas datiem, tika izmantoti cilvēki, kuri atbildēja bieži, vai ļoti bieži, un puse no dažreiz, jo dažreiz nozīmē šad un tad, tika aprēķināts, ka iespējamu datoru atkarīgo ir līdz 25%, kas nav slikts rādītājs, bet ne arī izcils, jo tas ir 25 no 100 skolēni ir riska zonā kļūt datora atkarīgi, vai jau ir.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1384148
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register