Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:356328
 
Evaluation:
Published: 19.02.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA    6
1.1.  Intelekts    6
1.2.  Emocionālā inteliģence    8
1.3.  Emocijas    10
1.4.  Jūtas    12
II.  PĒTNIECISKĀ DAĻA    14
2.1.  Pētījuma metode un dalībnieki    14
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    15
  SECINĀJUMI    19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    20
  PIELIKUMS    21
Extract

SECINĀJUMI
• Pētījuma jautājumi:
Kā jaunieši izprot jēdzienu emocionālā inteliģence ?
Kā jaunieši spēj atpazīt, kontrolēt savas emocijas saskarsmē?
Atbildot uz pētījuma jautājumiem, var secināt, ka :
1. Emocionālā Inteliģence – tā ir mūsu iespēja izvēlēties kā reaģēt uz pasauli un mūsu iespēja veidot šo pasauli
2. Jaunieši jēdzienu emocionālā inteliģence izprot kā savu un citu emociju atpazīšanu un vadīšanu.
3. Jauniešiem piemīt emocionālā inteliģence kā arī empātija, ko es secinu no sava pētījuma iegūtajiem datiem, jaunieši izprot savu draugu emocionālo stāvokli un spēj paralēli pārdzīvot tās emocijas, kuras izjūt otrs. Tas nozīmē, ka jaunieši jūt otra prieku vai bēdas un saprot iemeslu šīm jūtām.
4. Lielākā daļa no maniem aptaujātajiem ,uzskata, ka viņi spēj kontrolēt savas emocijas. Stresa situācijā spēj saglabāt mieru ,un emocijas neietekmē viņu rīcību, darba kvalitāti, kā arī jaunieši spēj nosvērti domāt un pieņemt saprātīgus lēmumus emociju uzplūdā.
5. Visbiežāk jauniešu minētās emocijas ir dusmas , prieks, bēdas, izbrīns ,tas nozīmē, ka jaunieši tiešām spēj atpazīt un nosaukt vārdā dažas no savām emocijām, savu pašizjūtu. Kā arī tas liecina, ka jaunieši spēj aprakstīt savas jūtas un spēj ar tām padalīties saviem draugiem, ģimenei un skolotājai.
6. Pēc jauniešu sniegtajām atbildēm un pētījumā iegūtajiem rezultātiem var secināt, ka jaunieši izprot savas emocijas un spēj tās kontrolēt, tomēr ikdienā veiktie novērojumi liecina, ka jaunieši bieži vien savstarpējā saskarsmē ir nesavaldīgi, agresīvi un ļoti emocionāli. Novērojumi liecina arī to, ka jaunieši tomēr neizprot savas emocijas un nespēj tās kontrolēt saskarsmē.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1376831
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register