Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,32 (13%)
Discounted price*:
2,17
Purchase
Add to Wish List
ID number:553168
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  INFORMĀCIJAS PLATFORMA    4
  POLITISKO PARTIJU ZIŅOJUMI 12. SAEIMAS VĒLĒŠANĀS    5
  ZIŅOJUMU ATBILSTĪBA/ NEATBILSTĪBA VĒLĒTĀJU PARAMETRIEM    6
  NOBEIGUMS    7
Extract

NOBEIGUMS
Tā pat kā uzņēmumu pārstāvji mēģina realizēt un sasniegt iepriekš uzstādīto mērķi kompānijā, tā pat arī partijas un to vadītāji cenšas izdarīt visu, lai pēc iespējas vairāk balstiesīgo atdotu savu balsi par konkrēto partiju. Bet kā to izdarīt? – daži ķeras pat pie asākām metodēm, nomelnojot citas partijas. Bet viss ir atkarīgs no ziņas, ko mēs nododam saviem vēlētājiem, un ko cenšamies ar to pateikt.
Politiskās partijas ir galvenā pārstāvnieciskā un leģitīmā saikne starp pilsoņiem un valsti, un loģiski būtu, ja partijas arī vienmēr rīkotos valsts pilsoņu interesēs. Bet mēs visi esam ļoti dažādi, un viena partija nevar īstenot un realizēt visu valsts iedzīvotāju vēlmes un intereses. Tādēļ partijas savā starpā ir ļoti atšķirīgas pēc to ideoloģijas un uzskatiem – lai balstiesīgajiem būtu no kā izvēlēties un kuras partijas viedoklis un ziņojumi tiem liekas vispiemērotākais viņu uzskatiem. Viena partija stāv par valsts zemnieku un lauksaimnieku attīstību, cita par dažādu iedzīvotāju nacionalitāšu pieņemšanu un atbalstīšanu, veicinot draudzīgas attiecības starp šo nacionalitāšu pārstāvjiem, vēl cita ziņo, ka ir gatava lielām pārmaiņām un ir gatavi mainīt lietas un virzīt dažādus notikumus uz priekšu, lai valsts piedzīvotu ātrāku izaugsmi. Un ir vēl citas, kuras savos ziņojumos mērķauditorijām stāsta par to, cik svarīgi ir aizstāvēt ne tikai lielpilsētās (galvenokārt - galvaspilsētā) dzīvojošos, bet arī lauku rajonos dzīvojošos valsts iedzīvotājus.
Pavisam droši var teikt, ka ziņojumi tiek segmentēti, un partijas pirms vēlēšanām veic priekšizpēti, lai saprastu savu mērķauditoriju jeb cilvēkus, kuri tiks uzrunāti konkrētajās vēlēšanās. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,13 €
Work pack Nr. 1350754
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ziņojumu atbilstība sociāli ekonomiskajiem un vēlētāju psihogrāfiskajiem parametriem”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/553168

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register