Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:598626
 
Evaluation:
Published: 05.06.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  DIGITĀLĀ MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS BŪTISKĀKIE ASPEKTI    9
1.1.  Digitālā mārketinga komunikācijas jēdziens, nozīme un modeļi    9
1.2.  Digitālā mārketinga veidi    12
2.  DRUKĀTO MEDIJU INDUSTRIJA UN TĀS INTEGRĒŠANA DIGITĀLĀ VIDĒ    17
2.1.  Drukāto mediju industrija    17
2.2.  Žurnālu industrija    18
2.3.  Drukāto mediju integrēšana digitālā vidē    20
2.4.  Digitālā mārketinga komunikācijas lietojums drukāto mediju industrijā    21
3.  ŽURNĀLA “L’OFFICIEL BALTIC” RAKSTUROJUMS UN DIGITĀLĀ MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJA    27
3.1.  Žurnāla “L’Officiel Baltic” raksturojums    27
3.2.  Žurnāla “L’Officiel Baltic” digitālā mārketinga komunikācija    29
  SECINĀJUMI    37
  PRIEKŠLIKUMI    38
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    39
  PIELIKUMI    42
Extract

Sekošana digitālajām tendencēm un spēja pārdot produktu vai pakalpojumu digitāli ir jebkura veiksmīga uzņēmuma, organizācijas un pat izdevniecības pamatā. Pēdējo divdesmit gadu laikā drukāto mediju industrijā arvien lielāka nozīme ir digitālam saturam. Pasaulē notiek komunikācijas revolūcija, kuru veicina digitālo mediju attīstība (Rožukalne, A. & Siliņa, R., 2010, 30). Ja divdesmitā gadsimta žurnālu un avīžu izdevniecības vēl spēja monetizēt saturu, drukājot un pārdodot to, tad jau šobrīd ne tikai ir jāspēj sekot digitālajām tendencēm, bet arī jāatzīst, ka klienti ir kļuvuši daudz prasīgāki un saturam jābūt unikālākam nekā jebkad agrāk.
PricewaterhouseCoopers dati liecina, ka drukāto žurnālu ieņēmumi samazināsies no 68,43 miljardiem ASV dolāru (2015. gads) līdz 66,62 miljardiem ASV dolāru (2020. gads). Saskaņā ar PricewaterhouseCoopers 2018.gada datiem digitālie ieņēmumi 2020. gadā joprojām sastādīs tikai 30 procentus no kopējiem ieņēmumiem, salīdzinot ar 16 procentiem 2015. gadā, jo lasītāji izvairās tērēt naudu digitālajiem žurnāliem un reklāmdevēji par digitālo reklāmas vietu maksā mazāk nekā par drukāto reklāmas vietu (The Future of the Magazine Industry, 2018).…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1398197
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register