Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:577416
 
Evaluation:
Published: 19.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Mēs dzīvojam laikā, kad informācijai ir milzīga nozīme un ietekme. Tā ir kļuvusi par preci, ko var pirkt un pārdot, ar to var manipulēt. Šīs preces patērētāji ir sabiedrība, ko ar informāciju dāsni apgādā plašsaziņas līdzekļi – televīzija, prese, radio, internets. Tomēr visspēcīgākais ietekmēšanas līdzeklis mūsdienās ir reklāma.
Mūsdienu sabiedrība vēlas gūt kvalitatīvu un daudzveidīgu informāciju dārgā, izklaidējošā ietvarā, un neviens preses izdevums vai TV kanāls nevarētu izdzīvot tikai no auditorijas maksājumiem. Attīstoties medijiem, attīstās arī reklāmas iespējas, kas ir jānoskaidro un jāizpēta, lai pēc iespējas efektīvāk varētu piesaistīt patērētājus.
Eksperti uzsver – krasi samazinot investīcijas komunikācijā ar sabiedrību un patērētājiem, nākotnē zaudētāji galvenokārt būs paši uzņēmēji.
Sabiedriskās attiecības īpašnieki uzskata, ka iespējamās ekonomiskās krīzes rezultātā nozare ir nevis apdraudēta, bet tieši pretēji – tā ir ieguvēja. Sabiedrisko attiecību joma ir tā, kas ekonomiskās krīzes periodā tieši iegūst.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1126701
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register