Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:950480
 
Evaluation:
Published: 10.06.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

2008. gada 14. oktobrī tika organizēts seminārs „Efektīva klientu apkalpošana: komunikācijas prasmes un pozitīva attieksme”.
Šī anketa tika iedota dažādo uzņēmumu darbiniekiem – semināra dalībniekiem pēc semināra, lai noskaidrotu šis apmācības efektivitāti. Anketā iekļautie jautājumi palīdz pārdomāt to, kā šāda veida apmācības ietekmē dalībnieku darba efektivitāti.

Anketa
Semināra „Efektīva klientu apkalpošana: komunikācijas prasmes un pozitīva attieksme” dalībnieku apmierinātības vērtējums

Lūdzu, novērtējiet Jums piedāvātus apgalvojumus pēc 3 balles skalas (vajadzīgo apvelciet):
1 – pārsniedz manas cerības
2 – normāli, apmierinoši
3 – slikti

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register