1.semināra uzdevums ir anketas izveide. Nepieciešams izpētīt kāda uzņēmuma mārketinga problēmu, aptaujāt atbilstošo mērķu grupu, kura saskaras ar šo situāciju un censties nonākt pie problēmas atrisināšanas vai tās novēršanas.
Konkrētajā gadījumā tiks izvērtēts Tirdzniecības centra „Spice” piedāvātais pakalpojuma klāsts. Desmit gadu laikā Tirdzniecības centrs „Spice” izaudzis no neliela, lokāla tirdzniecības centra līdz vienam no iecienītākajiem tirdzniecības centriem Rīgā. Vēl vairāk – tas ir kļuvis par kompleksu ar diviem centriem. Pašlaik tirdzniecības centrā „Spice” ir gandrīz 150 veikali, pakalpojumu sniedzēji un ēdināšanas vietas. Tirdzniecības centra „Spice” moto ir Pasaule ģimenei. Tādēļ, lai noskaidrotu, kādus pakalpojumus vēlas izmantot tirdzniecības centra apmeklētāji, nolēmu izpētīt apmeklētāju viedokli.
…