Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:114201
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

1.semināra uzdevums ir anketas izveide. Nepieciešams izpētīt kāda uzņēmuma mārketinga problēmu, aptaujāt atbilstošo mērķu grupu, kura saskaras ar šo situāciju un censties nonākt pie problēmas atrisināšanas vai tās novēršanas.
Konkrētajā gadījumā tiks izvērtēts Tirdzniecības centra „Spice” piedāvātais pakalpojuma klāsts. Desmit gadu laikā Tirdzniecības centrs „Spice” izaudzis no neliela, lokāla tirdzniecības centra līdz vienam no iecienītākajiem tirdzniecības centriem Rīgā. Vēl vairāk – tas ir kļuvis par kompleksu ar diviem centriem. Pašlaik tirdzniecības centrā „Spice” ir gandrīz 150 veikali, pakalpojumu sniedzēji un ēdināšanas vietas. Tirdzniecības centra „Spice” moto ir Pasaule ģimenei. Tādēļ, lai noskaidrotu, kādus pakalpojumus vēlas izmantot tirdzniecības centra apmeklētāji, nolēmu izpētīt apmeklētāju viedokli.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register