Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:454186
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Izvērtējot 3 apdrošinātāju klientu servisa darbību, visnegatīvāko vērtējumu saņem apdrošinātājs ERGO, ko izdodas sazvanīt ar otro reizi, pēc pirmās reizes nenotiek arī atzvans no apdrošinātāja puses. Tā, kā zvana laikā interesējos par to, vai aviācijas reisu atcelšanas risks tiek apdrošināts, šķita nepiemēroti, ka tika piedāvāta auto apdrošināšana ceļojuma laikā, ja braucu ar savu personīgo auto.
Apdrošinātāja BALTA zvanu centra operators veica komunikāciju profesionāli, sev neskaidros jautājumus noskaidroja “aizkadrā” un sniedza man izvērstu atbildi, itkā nejauši ieminoties, ka BALTA piedāvā arī mājokļa apdrošināšanu ceļojuma laikā.
Īpaši laba apkalpošana novērota sazinoties ar apdrošinātāja SEESAM zvanu centru – ļoti detalizēti aprakstīts pakalpojums, tiek piedāvāts vēl viens variants jau piedāvātajai polisei – polise ar iekļautu juridisko palīdzību. Zvanu centra operators apjautājas, vai tiešām viss ir skaidrs un neskaidrību gadījumā piedāvā veikt atkārtotu zvanu SEESAM klientu apkalpošanas centram. SEESAM radīja iespaidu, ka mans zvans nav bijis traucējošs un neizraisīja bažas par nelaipniem vai neprofesionāliem operatoriem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register