Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:962294
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZDEVUMA NOSTĀDNE    4
1.1.  Uzdevuma formulējums    4
1.2.  Uzdevuma pamatojums    4
2.  VISPĀRĒJAIS KLAŠU APRAKSTS    5
3.  ALGORITMA APRAKSTS UN KOPĒJĀ SHĒMA    6
4.  PROGRAMMAS APRAKSTS    9
4.1.  Lietojumsfēra    9
4.2.  Ievaddati    9
4.3.  Izvaddati    9
4.4.  Moduļi un faili    9
5.  PROGRAMMAS ATKĻŪDOŠANAS KĻŪDU ANALĪZE    11
6.  PROGRAMMAS FUNKCIONĒŠANAS KONTROLES PIEMĒRS    12
7.  LIETOTĀJA CEĻVEDIS    13
8.  SECINĀJUMI    14
9.  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    15
10.  PROGRAMMAS PIRMTEKSTS    17
Extract

7. LIETOTĀJA CEĻVEDIS
Spēli var palaist atverot un nokompilējot failu kursadarbs.java. Palaižot spēli tiek atvērts spēles logs, spēlētājs var sākt spēli.
Spēles mērķis ir atrast visus kāršu pārus, izdarot mazāku mēģinājumu skaitu.
Sākotnēji spēles laukumā visas kārtis ir aizklātas – redzamas kāršu aizmugures. Spēlētājam spēles laukumā ir jāatrod kārtis ar vienādām bildēm, to var izdarīt klikšķinot uz kārtīm, jo tādējādi tās tiek atklātas. Vienlaicīgi spēles laukumā var būt maksimums 2 atklātas kārtis, ja tās nesakrīt, atverot nākamo kārti, tās aizklāsies. Pēc šāda principa spēlētājam ir jāatrod visi vienādo attēlu kāršu pāri.
Virs kāršu laukuma ir teksta lauks, kurš satur ziņojumu: „Mēģinājumu skaits:” + izdarīto mēģinājumu skaits ciparos. Spēles gaitā, izdarot gājienus, tiek skaitīti mēģinājumi. Par vienu mēģinājumu tiek uzskaitīta divu kāršu atvēršana.
Tad, kad spēle ir pabeigta, virs kāršu laukuma parādās paziņojums: „Apsveicu! Spēle ir izieta ar (izdarīto mēģinājumu skaits) mēģinājumiem!”.
Spēles logs satur divas pogas. Viena no tām ir „Jauna spēle”. Uzbīdot uz šīs pogas ar peles kursoru parādās ziņojums: „Sākt jaunu spēli!”, un nospiežot to tiek sākta jauna spēle. Otra poga ir „Iziet”. Uzbīdot uz šīs pogas ar peles kursoru parādās paziņojums: „Iziet no spēles!”, un nospiežot to tiek iziets no spēles (tiek aizvērts spēles logs).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register