Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,56 (11%)
Discounted price*:
12,64
Purchase
Add to Wish List
ID number:276276
Author:
Evaluation:
Published: 14.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  IZEJAS DATI    4
1.1.  Dotie dati    4
1.  APRĒĶINS    6
1.1.1.  Dzinēja griezes moments, kas atbilst maksimālai jaudai    6
1.1.2.  Momenta rezevre    6
1.1.3.  Momenta koeficients    6
1.1.4.  Empīriski koeficienti, kas raksturo dzinēja tipu- a,b,c.    6
1.1.6.  Dzinēja jauda pie dažādiemapgriezieniem    7
1.1.7.  Dzinēja griezes moments pie dažādiem apgriezieniem    7
2.1.  Transmisijas pārnesuma attiecība n-jā pārnesumā    9
2.2.  Automobīļa teorētiskais kustības ātrums    9
2.3.  Transmisijā ieejošā un izejošā jauda uz riteņa katram pārnesumam atkarībā no kustības ātruma    11
3.  JAUDA, KAS NEPIECIEŠAMA, LAI PĀRVARĒTU AUTOMOBĪĻA RITES PRETESTĪBU ATKARĪBĀ NO KUSTĪBAS ĀTRUMA    13
4.  JAUDAS, KURA NEPIECIEŠAMA GAISA AERODINAMISKĀS PRETESTĪBAS PĀRVARĒŠANAI, ATKARĪBĀ NO AUTOMOBIĻA KUSTĪBAS ĀTRUMA    15
  SECINĀJUMI    28
Extract

SECINĀJUMI
Darbā tika analizēta mašīna Volvo FM un izrēķināta tās vilkme. Vairāki lielumi un faktori ietekmē to: automobiļa masa, riepu tips, izvēlētais pārnesums un attiecīgie dzinēja apgriezieni, rites un aerodinamiskie pretestības spēki utt. Kā arī mēs izpētījām mehāniskās mašīnas īpašības un tās tehniskos procesus darbības laikā.
Izvirzītā hipotēze par to, ka palielinoties dzinēja apgriezieniem proporcionāli arī palielināsies degvielas patēriņš – izpildījās daļēji. Tā kā degvielas patēriņš tiešam pieaug, tikai ne proporcionāli. Pie ātruma no 30 km/h līdz 60 km/h patēriņš pieaug ļoti lēni, un vidēji saglabājas 32 litri uz 100 km. Pārsniedzot ātrumu 90 km/h degvielas patēriņš strauji palielinās, no kā jācenšas izvairīties. Lai izvairītos no tik liela degvielas patēriņa ir jāizvēlas optimālais braukšanas ātrums ( attiecīgi – pareizo pārnesumu).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register