Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:524986
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Izglītība    4
1.2.  Skolas neapmeklētība    5
1.3.  Skolotāju tiesības, pienākumi un konfliktsituācijas ar bērniem    5
1.4.  Skolēnu un skolotāju konfliktu risināšana Vācijā    6
1.5.  Disciplīna skolā    7
1.6.  Izslēgtie    8
2.  Praktiskā daļa    9
2.1.  Intervija ar Vadakstes pamatskolas 5.-9.klases latviešu valodas skolotāju    9
2.2.  Anketu apkopojums    10
2.2.1.  Informētība par tiesībām un pienākumiem    10
2.2.2.  Vecums, no kāda sākas kriminālatbildība    12
2.2.3.  Vai valsts var pastāvēt bez cilvēktiesībām un pienākumiem    13
2.2.4.  Bērniem ir pārāk daudz tiesības un pārāk maz pienākumu    15
2.2.6.  Bērni pilda savus pienākumus    18
2.2.7.  Skolēnu tiesības un pienākumi apspiež skolotāju tiesības    19
2.2.8.  Latvija ir tiesiska valsts    21
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
  Anotācija    24
  Pielikums    25
Extract

Secinājumi
Meklējot informāciju par bērnu tiesībām un pienākumiem skolā varēja atrast ļoti daudz un plašu informāciju ne tikai par bērnu tiesībām un pienākumiem, bet arī par konfliktsituācijām skolēnu, vecāku un skolotāju starpā. Studējot literatūru un apkopojot, darba gaitā iegūtie secinājumi bija:
• Neatkarīgi no bērna finansiālā stāvokļa, viņam ir tiesības uz bezmaksas obligāto izglītību.
• Bērniem, kam nav obligātā izglītība un kas neiet skolā, ar likumu nekādu sodu piespriest nevar.
• Vecuma grupa, kas visbiežāk pārkāpj tiesības un pienākumus ir no11-16 gadiem.
• Skolās visbiežāk tiek pārkāptas nevis bērnu tiesības, bet gan skolotāju tiesības.
• Latvijā nav sakārtota likumdošana, jo nav reāli zināmas skolotāju tiesības.
• Skolotājas neziņā, ko darīt ar nevaldāmiem skolēniem, nereti nodara sev kaitējumu, jo viņas nav informētas, kas konkrētā situācijā ir jādara.
• Skolēni, izmantojot savas tiesības, apspiež skolotāju un tādējādi var rasties konfliktsituācijas.
• Vairums bērni spekulē ar savām tiesībām un pienākumiem, jo bērnu tiesības un pienākumi nav pielāgoti citu tiesībām un pienākumiem un bērni viegli tās var apiet.
• Lai arī bērni spekulē un izmanto savas tiesības, viņi nemaz konkrēti tās nosaukt nevar- tātad nezina. Viņi tikai zina, ka viņiem tādas ir un viņiem ir.
• Iedzīvotāji uzskata, ka vairums bērni savas tiesības izmanto savtīgos nolūkos.
• Bērni ar hiperaktīvu noslieci parasti izraisa konfliktsituācijas, lai gan viņiem atzīmes nav sliktas. Tādā veidā viņi tiecas pēc lielākas uzmanības.
• Pienākumu un tiesību neievērošana, parasti noved pie barbariskas rīcības.
• Vairums Latvijas iedzīvotāji nezina, vai Latvija vispār ir tiesiska valsts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,70 €
Work pack Nr. 1338510
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register