Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:621054
 
Evaluation:
Published: 14.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  VOC    4
  VOC>CTQ    5
  SIPOC analīze    6
  FISHBONE DIAGRAMMA    7
  AS IS Procesa izmaksu aprēķins    8
  TO BE 1 izmaksas un laiks    9
  TO BE 2 izmaksas un laiks    10
  SOFT    12
  Secinājumi    13
  Pielikums    14
Extract

Soft
Mainot esošo procesu, noteikti jādomā arī par uzlabojumiem tālākā veikala attīstībā, tomēr tā kā tas ir ļoti mazs ir jādomā, lai veiktās pārmaiņas nāktu par labu klientu apmierinātībai.
Noteikti ir svarīga pozitīva pārdevēju attieksme pret klientiem un to laicīga informēšanu par jebkāda veida izmaiņām veikala sistēmā vai tehnoloģijās.
Labvēlīga attieksme , pārdošanas un pirkšanas procesa uzlabošana ar tās sistēmu un arī jaunākajām tehnoloģijām apmaksu iespējās ir labs veids kā jau esošos klientus nostabilizēt un piesaistot jaunus klientus.
Procesa izmaiņās un apmaksu iespējās ne tikai palielinās klientu skaistu, bet arī uzlabos uzņēmuma ekonomisko stāvokli un samazinās klientu laiku palielinot viņu vēlmi atgriezties šeit labā un efektīvi ātrā servisa dēļ.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-0,30 €
Work pack Nr. 1357316
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register