Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:981960
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

5. KLIENTA tiesības un pienākumi
5.1. Ja ceļojuma norises laikā KLIENTAM rodas pamatīgas pretenzijas vai sūdzības, vai tas atklājis nepilnības ceļojuma sniegšanas laikā, tās nekavējoties jau ceļojuma laikā rakstiski jāiesniedz grupas vadītājam avi CINIM, bet ne vēlāk kā 3(trīs) dienu laikā pēc atgriešanās Latvijā. KLIENTS pretenzijas vai sūdzības CINIM var iesniegt arī vēlāk – normatīvajos aktos noteiktajā termiņā (mēneša laikā), taču šādā gadījumā CINIS nevar uzņemties atbildību par problēmas ātru un kvalitatīvu izskatīšanu un atrisināšanu.
6. CINIS tiesības un pienākumi
6.1. Ceļojuma veiksmīgas un drošas norises interesēs vai, ja šāda nepieciešamība radusies no CINIS neatkarīgu apstākļu dēļ, CINIS ir tiesības mainīt maršrutu un/vai paredzētos apskates objektus (ne vairāk kā 10% apmērā), dodot KLIENTAM iespēju pieņemt kādu no sekojošajiem lēmumiem:
6.1.1. pieņemt līguma papildnoteikumus
6.1.2. pieprasīt aizstāt ceļojumu ar citu līdzvērtīgu ceļojumu, ja CINIS tādu var nodrošināt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1318763
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register