5. KLIENTA tiesības un pienākumi
5.1. Ja ceļojuma norises laikā KLIENTAM rodas pamatīgas pretenzijas vai sūdzības, vai tas atklājis nepilnības ceļojuma sniegšanas laikā, tās nekavējoties jau ceļojuma laikā rakstiski jāiesniedz grupas vadītājam avi CINIM, bet ne vēlāk kā 3(trīs) dienu laikā pēc atgriešanās Latvijā. KLIENTS pretenzijas vai sūdzības CINIM var iesniegt arī vēlāk – normatīvajos aktos noteiktajā termiņā (mēneša laikā), taču šādā gadījumā CINIS nevar uzņemties atbildību par problēmas ātru un kvalitatīvu izskatīšanu un atrisināšanu.
6. CINIS tiesības un pienākumi
6.1. Ceļojuma veiksmīgas un drošas norises interesēs vai, ja šāda nepieciešamība radusies no CINIS neatkarīgu apstākļu dēļ, CINIS ir tiesības mainīt maršrutu un/vai paredzētos apskates objektus (ne vairāk kā 10% apmērā), dodot KLIENTAM iespēju pieņemt kādu no sekojošajiem lēmumiem:
6.1.1. pieņemt līguma papildnoteikumus
6.1.2. pieprasīt aizstāt ceļojumu ar citu līdzvērtīgu ceļojumu, ja CINIS tādu var nodrošināt.
…