7. Darba devēja pienākumi
7.1. Darba devēja pienākumos ietilpst:
7.1.1. pareizi organizēt katra darbinieka darbu, iepazīstināt darbinieku ar veicamo darbu un tā izpildīšanas noteikumiem;
7.1.2. ievērot Latvijas Republikas Darba likuma, Darba aizsardzības likuma un citas darba likumdošanas prasības;
7.1.3. nodrošināt veselībai nekaitīgus un drošus darba apstākļus;
7.1.4. veikt jaunpieņemto darbinieku pirmreizējo instruktāžu par darba aizsardzību un atkārtotu instruktāžu vienu reizi gadā, neatkarīgi no darbinieka amata, kvalifikācijas un darba stāža;
7.1.5. nodrošināt stingru darba un ražošanas disciplīnas ievērošanu, veikt pasākumus pārkāpēju ietekmēšanai;
7.1.6. izmaksāt darba algu vienu reizi mēnesī līdz nākošā mēneša 7. datumam ar pārskaitījumu uz darbinieka bankas norēķinu karti;
7.1.7. veikt pasākumus, lai novērstu darba traumatismu;
7.1.8. sekmēt darbinieku profesionālo izaugsmi iespēju robežās;
7.1.9. pēc darbinieka pieprasījuma izsniegt rakstveida izziņu par darba devēja un darbinieka darba tiesisko attiecību ilgumu, darbinieka veikto darbu, ieturētajiem nodokļiem un valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu veikšanu;
7.1.10. pēc darbinieka pieprasījuma izsniegt rakstveidā sagatavotu darba samaksas aprēķinu, kā arī šo aprēķinu izskaidrot;
7.1.11. nodrošināt darbinieka ar nepieciešamajām iekārtām, inventāru un kancelejas piederumiem.
…