-
Datoru un telefonu tīkla projekts
Samples15 Computers, Consumer Electronics, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Uzņēmums | 3 |
1.1. | Par uzņēmumu | 3 |
1.2. | Uzņēmumā tiek nodarbināti | 3 |
1.3. | Prasības pret sakaru tīkla resursiem | 8 |
2. | Datori | 10 |
2.1. | Datoriekārta | 10 |
2.1. | Papildus datoru aprīkojums | 10 |
3. | Serveri | 11 |
4. | Telefoni | 12 |
5. | PBX | 13 |
6. | PROGRAMMNODROŠINĀJUMS | 14 |
6.1. | Lētais variants | 14 |
6.2. | Vidējais variants | 14 |
6.3. | Dārgais variants | 14 |
6.4. | Servera programmatūra | 14 |
7. | PASĪVĀ TĪKLA APRĪKOJUMS | 15 |
7.1. | Vienīgais (VIDĒJAIS) variants | 15 |
8. | TĪKLA APARATŪRA | 15 |
8.1. | Maršrutētāji | 15 |
8.1. | Komutatori | 16 |
8.3. | IP kameras | 16 |
9. | PAPILDUS APARATŪRA | 18 |
9.1. | Printeri | 18 |
9.2. | Dokumentu smalcinātāji | 19 |
9.3. | Konferenžu zāles aprīkojums | 19 |
10. | PAKALPOJUMA SNIEDZĒJI | 21 |
10.1. | Interneta pieslēgumi | 21 |
10.2. | Telefona līniju pieslēgums | 21 |
10.3. | Tīmekļa lapu izvietošana | 22 |
11. | IZMAKSU APRĒĶINS | 23 |
11.1. | Vienreizējās izmaksas | 23 |
11.2. | Ikmēneša izmaksas | 23 |
12. | SECINĀJUMI UN REKOMENDĀCIJAS | 23 |
13. | PIELIKUMS | 24 |
12. SECINĀJUMI UN REKOMENDĀCIJAS
Izstrādājot šo darbu secinājām, ka izmaksas par tīklu ierīkošanu uzņēmumā, ar vairāk par 50 darbiniekiem, var sasniegt fenomenālus apjomus, tāpēc jāpievērš uzmanība un jāatsakās no jebkā, kas užņēmuma pastāvēšanai absolūti nav nepieciešams.
Tā kā uzņēmums savu produkciju izgatavo tieši uz datoriem, secinām, ka tīklu ierīkošana un datoru iegāde ir tieši saistīta ar produkcijas izgatavošanu un palīdzēs uzņēmumam nākotnes produktu izgatavošanā.
Pieejamība interneta tīklam ir svarīga produkta izveidē tāpēc, ka internets ir lielākā, kopumā visdrošākā datubāze informācijas iegūšanai un glabāšanai, kas ir svarīgi programmētāju darbā. Tas ļauj mums paredzēt, ka visas izmaksas, kas tiks ieguldītas projekta īstenošanā, tiks atpelnīts nākamā gada laikā un sniegs papildus ienākumus nākotnē.
…
Uzņēmums SIA „SquareRootGames” ir dibināts 2010. gadā un nodarbojas ar videospēļu ražošanu. Tas atrodas Kuldīgas ielā 47, Ventspilī, LV-3601. Uzreiz pēc dibināšanas, uzņēmums reģistrēts kā PVN maksātājs. SIA „SquareRootGames” pirmajā darbības gadā, izgatavojot uzņēmuma pirmo produktu, plāno strādāt bez peļņas. SIA "SquareRootGames" ir dibināta ar mērķi veidot kvalitatīvu produktu klientiem Latvijā un ārzemēs. Uzņēmuma rīcībā ir 2 ēkas, kuras atrodas aptuveni 150m attālumā viena no otras (skatīt 1. Pielikumu). Uzņēmuma darbības sfērā, Latvijā, ir, skaidri izsakoties, daudz brīvas vietas un agri vai vēlu šo vietu kāds aizpildīs. Līdz šim investoriem nav bijusi vēlme ieguldīt videospēļu ražošanā, bet mums šobrīd ir izdevies pārliecināt vairākus investorus, kuri ar prieku atbalstīs mūsu uzņēmumu, noteiktā laika periodā par to saņemot dividendes. Iekšējā nodaļu struktūra ir sekojoša: • Sabiedrības pārvaldes institūcija (valde), • Produkta izstrādes un izgatavošanas nodaļa, • Attīstības un mārketinga nodaļa, • Grāmatvedības nodaļa, • Klientu apkalpošanas nodaļa, • Dokumentu pārvaldības nodaļa.
Darbam pievienots viens pielikums.
-
Datoru un telefonu tīkla projekts
Samples15 Computers, Consumer Electronics, Business, Management
- Risinājumu algoritmizācija un programmēšana
- Seši Sigma un Lean Sigma metodoloģijas, to evolūcija
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Risinājumu algoritmizācija un programmēšana
Samples for university2
-
Seši Sigma un Lean Sigma metodoloģijas, to evolūcija
Samples for university19
-
Projekts "Esi aktīvs"
Samples for university8
-
Vecauces interaktīvā tūrisma informācijas sistēma
Samples for university23
-
Vecauces interaktīvā tūrisma informācijas sistēma. Programmatūras prasību specifikācija
Samples for university24