Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:599708
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. (0,5) Profesionālās apvienības kā reputācijas mērķauditorija ir:
a) Funkcionālās grupas
b) Normatīvās grupas
c) Difūzās grupas
d) Patērētāji
2. (1) Īsumā raksturojiet 3 organizācijas iekšējās komunikācijas barjeras. Miniet piemērus
katrai no tām.
Komunikācija starp dažādām paaudzēm- uzņēmumā var būt gan jaunieši, kas
strādā, gan cilvēki pirms pensijas vecumā. Abām šim vecuma grupām būs pilnīgi
dažādi uzskati par dzīvi, darbu veikšanu.
Pārāk daudz komunikācijas kanālu- cilvēki mēģinās uztvert visu informāciju, no
visiem informācijas avotiem , un dažu brīdi nenovērtējot pat to patiesumu., Var rasties
domstarpības vai vienkārši pārpratumi.
Nebūtiska informācija- sniedzot visu laiku nevajadzīgu informāciju cilvēki pie tā sāk
pierast, un brīdī kad nododamā informācija būs svarīgā tā var netikt sadzirdēta. Klienti
stāsta pārdošanas vadītājam par savu mājas dzīvi, un ik pa laikam pasaka ko vēlas savā
pasūtījumā.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,70 €
Work pack Nr. 1397580
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register