Šajā reklāmā saskatāmas vairākas problēmas. Pirmkārt, fotogrāfijas acīmredzot ir seksuāla rakstura, turklāt lielākajā daļā no tām ir attēlotas sieviešu sejas/acis. Ir iespējams argumentēt, ka, pamatojoties uz Reklāmas likuma 7. panta punktu 2.2. par personas datu (informācijas, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu) izmantošanu reklāmā, ir iespējams identificēt attēlā redzamās personas. Nav zināms, vai ir iegūta atļauja no konkrētajām personām par viņu fotogrāfiju izmantošanu reklāmā.
Pēc Reklāmas likuma II nodaļas 3. panta 2. punkta “Reklāmā atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas” ir pamats domāt, ka reklāma pārkāpj ētikas normas, jo ir seksuāla rakstura, turklāt publiskā vietā, ko ir iespējams redzēt arī bērniem.
…