Secinājumi.
Izpētot Latvijas tirgu, noskaidroju, ka tieši tādi produkti, kādus piedāvājam mēs, nav pieejami. Ir nopērkami līdzīgi produkti, kuru tirgotāji acīmredzami nekoncentrējas uz šo produktu realizāciju. Industrija pašlaik atrodas sākuma stadijā un tajā ir mazas iekļūšanas/izkļūšanas barjeras. Nav daudz netiešo konkurentu, taču pastāv risks, ka radīsies daudz potenciālo klientu tā iemesla dēļ, ka mūsu produkcija ir viegli izgatavojama. Ik īpaši netiešajiem konkurentiem, kuriem ir nepieciešamās tehnoloģijas un zināšanas, lai to īstenotu. Šī ideja nav inovatīva, jo pasaulē jau ir atrodami uzņēmumi, kas ražo un pārdod koka krūzes/ termosus. Var secināt arī to, ka izdevīgāk būtu virzīt produkciju uz ārzemēm, kur nav novērojams straujš patērētāju skaita sarukums. Papildus informācijas iegūšanas nolūkos, būtu vēlams arī izveidot anketu ar pēc iespējas vairāk aptaujātajiem, lai maksimāli objektīvi varētu noteikt cilvēkiem atbilstošu cenu mūsu produktiem, kā arī ideālo klientu un mērķauditoriju.
…