3.1.5. Piedalīties UZŅĒMUMA sēdēs, iekšējās kārtības noteikumu izstrādē, lēmumu, kas skar personāla intereses, pieņemšanā kā arī semināros, projektos, pieredzes apmaiņas pasākumos.
3.1.6. Nepieņemt darbam un tālākai virzībai dokumentus, kuri izstrādāti vai noformēti neievērojot normatīvo aktu prasības.
3.1.7. Ir tiesības uz sociālajām garantijām, ko paredz LR normatīvie akti un UZŅĒMUMA darba koplīgums.
3.2. LD ir pienākumi:
3.2.1. LD ir atbildīgs par darba kvalitāti, ko ietver atteicīgie amatu apraksti.
3.2.2. Informēt UZŅĒMUMA vadītāju un struktūrvienību darbiniekus par izmaiņām LR lietvedību reglamentējošajos normatīvajos aktos.
3.2.3. Pamatojoties uz LR normatīvajiem aktiem, informācijas sniegšanā un darbā ar dokumentiem, nodrošināt prasības ierobežotas pieejamības informācijas, t.sk., fizisko personu datu aizsardzībā.
4. Struktūra un pārvalde
4.1. LD darbinieki savā darbā pamatojas uz amata aprakstu.
4.2. LD pārstāv UZŅĒMUMU vadībā un citās organizācijās ārpus UZŅĒMUMA jautājumos, kas
saistīti ar LD uzdevumu un funkciju veikšanu.
Par uzņēmuma lietvedību atbildīgā persona
…