-
Loģistikas noliktavas sistēmu projektēšana
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
Izejas dati | 4 | |
1. | NOLIKTAVAS MATERIĀLU PLŪSMAS APRĒĶINS | 9 |
1.1. | Vispārīgas ziņas | 9 |
1.2. | Noliktavas materiālu plūsmas aprēķins | 10 |
2. | NOLIKTAVAS KRAVU PĀRSTRĀDES IZMAKSU APRĒĶINS | 14 |
3. | NOLIKTAVAS KRAVU PĀRSTRĀŽU OPTIMIZĀCIJA | 15 |
4. | NOLIKTAVAS TEHNOLOĢISKO ZONU IZMĒRU NOTEIKŠANA | 19 |
4.1. | Noliktavas kopējās platības aprēķins | 19 |
4.2. | Noliktavas lietderīgās platības aprēķins | 19 |
4.3. | Palīgplatību aprēķins | 21 |
4.4. | Dienesta platība | 21 |
4.5. | Komplektēšanas un pieņemšas iecirkņa aprēķins | 22 |
4.6. | Pieņemšanas ekspedīcijas iecirkņa platības aprēķins | 22 |
4.7. | Nosūtīšanas ekspedīcijas iecirkņa platības aprēķins | 23 |
4.8. | Iekraušanas – izkraušanas darba frontes garuma aprēķins | 23 |
4.9. | Noliktavas platības un ietilpības izmantošanas efektivitātes radītāju aprēķins | 24 |
4.10. | Izejas dati uzdevuma izpildei | 25 |
Noliktavas plānojums | 26 | |
5. | VAJADZĪBAS PĒC MEHANIZĀCIJAS LĪDZEKĻIEM NOTEIKŠANA | 27 |
Iekrāvēja darba operācijas laiks | 28 | |
Iekrāvēja gada ražīgums | 28 | |
Vajadzīgais iekrāvēju daudzums un iekrāvēju inventāra parks | 29 | |
Secinājumi | 31 | |
Literatūras saraksts | 32 | |
Pielikums | 33 |
Secinājumi
Projektējot mūsu loģistikas noliktavu, kuras platība ir 44 866,2 m2, kurā strādā 4 noliktavas darbinieki, ieskaitot vadītāju, kuru viena darba diena sastāda 8 stundu maiņu. Sākumā izvēlējāmies priekš rafinētā cukura Austrālijas ražotājvalsts paleti ar izmēriem 1200×1600, kura nederēja pēc izmēriem, tāpēc interneta resursos atradām sev atbilstošu Eiropas ražotu paketi ar izmēriem 1200×1000 ar celtspēju 2 t.
Sākumā aprēķinot datus par summāro materiālu plūsmu un kravu pārstrādi ieguvām, ka MP ir 68 130 tūkstoši gadā, bet pēc tam veicām summāros aprēķinus, lai iegūtu kravu pārstrādes īpatnējā izmaksas atsevišķos noliktavas apgabalos, kuros ieguvām, ka tie ir 68 130. Noliktavā veicot kravu pārstrādes optimizāciju, samazinās intensitāte par 10% materiālu plūsmas pieņemšanas ekspedīcijā(faktors F1 )un pieņemšanas iecirknī(faktors F2 ), kā arī samazinot kravas daļas, kura pienāk neiepakotā veidā un nepieciešama izkraušana ar rokām (faktors F5). Kopumā iegūstos, ka kravu pārstrādes izmaiņa pieņemšanas ekspedīcijā tika samazināta par 1,9 %, pieņemšanas iecirknī 4,1 %, bet nepieciešama izkraušana ar rokām ir 4,7 %.
Noliktava tika sadalīta 6 zonās: uzglabāšanas zona( 12 931 m2); preču pieņemšanas iecirknis (721 m2); preču komplektācijas iecirknis (7487 m2); pieņemšanas ekspedīcija (18 945 m2); nosūtīšanas ekspedīcija ( 4764 m2); dienesta telpas (16 m2). Noliktavas apkalpošanai ir nepieciešami 32 iekrāvēji (Hyundai 20L – 7M), kuri inventāra noliktavai ir 38, kuru kopējā gada izstrāde ir 25 550 . Noliktavas apkalpošanai izmantojam 13 Volvo FM kravas mašīnas ar puspiekabi ar kravnesību līdz 24 tonnām, kuras vienlaicīgi padod uz noliktavu.
Pēc iegūtajiem rezultātiem aprēķinu formulās, varam secināt, ka iegūtie rezultāti varētu būt reāli.
…
Loģistikas noliktavas sistēmu aprēķins priekšmetā Noliktavu loģistika.
- Loģistikas noliktavas sistēmu projektēšana
- Loģistikas vadītāja amata apraksts
- Noliktavas pārziņa amata apraksts
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Darba aizsardzības instrukcija noliktavas pārzinim
Samples for university9
-
Ugunsdrošības instrukcija
Samples for university4
-
Seši Sigma un Lean Sigma metodoloģijas, to evolūcija
Samples for university19
-
Vecauces interaktīvā tūrisma informācijas sistēma
Samples for university23
-
Vizuālā programēšana transporta uzdevumos
Samples for university14