1.Vispārējie noteikumi
1.1.Pārdošanas speciālists savā darbā ir tieši pakļauts SIA XXXX (turpmāk tekstā uzņēmums) vadītājam.
1.2.Pildot savus pienākumus pārdošanas speciālists vadās pēc:
Latvijas Republikas likumdošanas
Uzņēmuma Statūtiem,
Uzņēmuma vadītāja rakstiskiem un mutiskiem rīkojumiem,
Uzņēmuma mārketinga plāniem.
1.3.Pārdošanas speciālists savu darbu organizē un izpilda tā, lai veicinātu uzņēmuma attīstību un labklājību.
1.4.Pārdošanas speciālists veic jaunu klientu piesaisti un uzņēmuma produkcijas reklamēšanu.
2.Pārdošanas speciālista pienākumi un uzdevumi
2.1.Veikt tirgus izpēti
Veikt pircēju un patērētāju izpēti.
Noteikt tirgus potenciālu, pamatojoties uz tirgus izpētes rezultātiem.
Veikt uzņēmuma konkurentu analīzi.…