-
Pasākuma projekts
Samples9 Marketing, Advertising, Management, History, Culture
Nr. | Chapter | Page. |
Projekta kopsavilkums | 3 | |
Projekta nepieciešamība | 3 | |
Mērķauditorija | 4 | |
Mērķi | 4 | |
Uzdevumi | 4 | |
Publicitātes plāns | 5 | |
Paredzamie gala rezultāti | 7 | |
Projekta vērtēšanas kritēriji | 7 | |
Projekta dalībnieku novērtējums | 8 | |
Kultūras realizācijas laika plāns | 8 | |
Projekta iestādes un organizatori | 8 | |
Pielikums | 10 |
Projekta apraksts
Projekta kopsavilkums
Alternatīvās mūzikas klubs sadarbībā ar Latvijas Kultūras koledžas (LKK) studentēm, idejas autorēm x un y, īsteno projektu ”Indie Party”. Tā ietvaros paredzēta dejošana, dziedāšana, muzicēšana un vienas no jaunākajām modes un mūzikas tendencēm – indie – popularizēšana un izzināšana ar mūzikas, foto un modes palīdzību. Projektu paredzēts īstenot 2011. gada 25. novembrī alternatīvās mūzikas klubā un kafejnīcā DEPO Rīgā, Vaļņu ielā 32.
Indie Party savu īpašo atmosfēru veidos ar smiltīm kaisītu grīdu, mirdzošām gaismas virtenēm, pozitīvām indie kultūras un modes fotogrāfijām, nerimstošiem ziepju burbuļiem un ekspresīvajiem indie ritmiem. Indie kā stils tiek jaukts, pārprasts un nesaprasts, tāpēc ir nepieciešams parādīt īsto indie būtību. Un kas to spēj izdarīt labāk, ja ne harmonija ar sevi un citiem, ko izstaro indie jaunā paaudze?
Projekta nepieciešamība
Mūsdienu jaunatne ir radoši un aktīvi cilvēki, kuri vēlas un kuriem vajag dot iespēju un vietu, kur izpausties un apliecināt sevi. Indie ir līdzsvars un brīvība, kas noslāpē agresiju, rada mieru un laimes izjūtu. Līdzīgi puķu bērnu kultūrai, tas neietver sevī alkohola, narkotiku un citu apreibinošu vielu, tikai mūzikas darbību. Indie izpaužas apģērbā, mūzikā, fotogrāfijās, domāšanā un labākas dzīves veidošanā. Tas ir stils, kurš tuvina mūs jaunajai ērai – labākai pasaulei un cilvēkiem. Lai gan indie jau ir uzsācis savu uzvaras gājienu, to joprojām vēl nepārzina un jauc ar tādiem jaunajiem stiliem kā hipster, scene un neaizmirsto hipiju kultūru.
Indie Party ideja ir ne tikai sapulcināt jau esošos indie pārstāvjus Latvijā, bet arī piesaistīt citus, izglītojot un sludinot indie idejas un domāšanas veidu, jaucot mānīgās barjeras, kuras radušās no nepietiekošās informācijas un nepareizajiem priekštatiem, kā arī iepazīt, atpazīt un popularizēt latviešu jaunās grupas, kuras pārstāv indie mūziku.
Projekta ietvaros paredzēts sadarboties ar mobilo sakaru karti Zelta Zivtiņa, Latvijas Sarkanā Krusta Jaunatni, enerģijas dzērienu Monster un portālu Petnet.lv, kuri pasākumu vērsīs atraktīvāku un sociāli piesaistošāku. Savukārt Radio 101 dīdžejs Toms Grēviņš rūpēsies par indie cienīgiem un atpazīstamiem ritmiem DEPO dīdžejzālē, ļaujot blakus pie pults pabūt arī amatieriem no zāles, bet galvenajā zālē cita citu nomainīs latviešu mūzikas grupas, kuras sevi dēvē par indie stila pārstāvjiem.
…
Paraugs kā veidot, rakstīt projektu pasākumam. Šis darbs tika izmantots kā diplomdarbs Latvijas Kultūras koledžā. Projekts tikai īstenots.
- Kampaņa
-
Pasākuma projekts
Samples9 Marketing, Advertising, Management, History, Culture
- Scenārija plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Projekts "Jam Session New Generation"
Samples for secondary school8
-
Piedzīvojumu un atpūtas nometnes projekts
Samples for secondary school6
-
Projekta iesnieguma pašnovērtējums
Samples for secondary school15
-
Skolas atpūtas telpas projekts
Samples for secondary school7
-
Piedāvājums pasākuma sponsoram
Samples for secondary school1