Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pirkstiņrotaļu pielietojums sīkās motorikas attīstīšanā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem sākumskolā

     

    Samples18 Pedagogy

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:606059
 
Evaluation:
Published: 11.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SĪKĀS MOTORIKAS NOZĪME MĀCĪBU SATURA APGUVĒ BĒRNIEM AR GARĪGĀS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM SĀKUMSKOLĀ    5
1.1.  Motorikas attīstība kā pamats visā mācību procesā    5
1.2.  Skolotāja atbalsts sīkās motorikas attīstībā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    6
2.  KUSTĪBU ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS IZGLĪTOJAMIEM AR GARĪGĀS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM    8
2.1.  Sīkā motorika kā attīstības sastāvdaļa    8
2.2.  Kustību īpatnības sākumskolas vecumā izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem    9
3.  ROTAĻA - IZGLĪTOJAMO AKTIVITĀTES UN KUSTĪBU VEICINĀTĀJA SĀKUMSKOLĀ    11
3.1.  Pirkstiņrotaļas    12
3.2.  Eksperimenta rezultātu analīze    13
  Nobeigums    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Extract

NOBEIGUMS
Rakstot studiju darbu, tika izpētīta pedagoģiska rakstura literatūru par pētāmo problēmu, tika mērķtiecīgi atlasīti informācijas avoti par interesējošo tēmu, kā rezultātā bija iespēja iedziļināties pētāmās problēmas niansēs.
Ar atlasīto literatūru bija iespēja sīkāk analizēt pirkstiņrotaļu veidus un nozīmes, kā rezultātā darba autore varēja tos pielietot eksperimenta veikšanai.
Lai izpētītu motorikas attīstību jaunākā skolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem, tika pētīta speciāla literatūra, kā rezultātā atklājās vairāk informācijas par pētāmās problēmas nozīmi.
Rīgas speciālā internātpamatskolā tika veikta bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem novērošana sākumskolā, lai konstatētu sākotnējo motorikas attīstību un varētu salīdzināt ar motorikas attīstības uzlabojumiem pēc eksperimenta veikšanas ar pirkstiņrotaļām.
Kad novērošana bija veikta, tad darba autore varēja veikt analīzi, salīdzināt motorikas uzlabojumus un izdarīt secinājumus par eksperimenta efektivitāti bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem sākumskolā.
Līdz ar to pētījuma izvirzītais mērķis tika sasniegts un uzdevumi izpildīti. Veiktais darbs ļāva izdarīt sekojošu secinājumu:
Pirkstiņrotaļu pielietojums pedagoģiskajā darbā attīsta sīko motoriku bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem sākumskolā.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,70 €
Work pack Nr. 1366246
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register