-
Prakses atskaite reklāmas komercdarbiniekam
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | ||
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS | |
2. | UZŅĒMUMA FILIĀLES STRUKTŪRSHĒMA | |
3. | DARBS AR PERSONĀLU | |
3.1. | PERSONĀLA DAĻAS DARBĪBAS ORGANIZĀCIJA UZŅĒMUMĀ | |
3.2. | PERSONĀLA DAĻAS FUNKCIONĀLIE PIENĀKUMI | |
3.3. | PERSONĀLA IZVĒLE UN PIEŅEMŠANA DARBĀ, IEVADĪŠANA DARBĀ UN APMĀCĪBA. PERSONĀLA SADALE UZŅĒMUMĀ | |
3.3. | DARBINIEKU ATLAIŠANA NO DARBA | |
3.4. | DARBA LIKUMDOŠANAS IEVĒROŠANA UZŅĒMUMĀ | |
4. | GRĀMATVEDĪBAS DARBA ORGANIZĀCIJA | |
4.1. | GRĀMATVEDĪBAS NODAĻAS DARBA ORGANIZĒŠANA, LIKUMI,KAS REGULĒ GRĀMATVEDĪBAS UZSKAITI LR | |
4.2. | DOKUMENTU APGROZĪBA UZŅĒMUMĀ. DOKUMENTU KLASIFIKĀCIJA, DOKUMENTU REKVIZĪTI, DOKUMENTU PĀRBAUDE UN REĢISTRĀCIJA, EKSEMPLĀRU SKAITS, GLABĀŠANAS ILGUMI | |
4.3. | PAMATLĪDZEKĻU JĒDZIENS, UZSKAITE, NOLIETOJUMS. MATERIĀLU IEGĀDE UN KRĀJUMU UZSKAITE | |
4.4. | NAUDAS LĪDZEKĻU UZSKAITE UZŅĒMUMĀ, BEZSKAIDRAS NAUDAS NORĒĶINI | |
4.5. | UZŅĒMUMA NODOKĻI UN MAKSĀJUMI. NORĒĶINI AR DEBITORIEM UN KREDITORIEM | |
4.6. | INVENTARIZĀCIJA, AR TO SASITĪTĀ DARBĪBA UN DOKUMENTĀCIJA | |
4.7. | DARBA SAMAKSAS ORGANIZĀCIJA UZŅĒMUMĀ. DARBA ALGAS APRĒĶINĀŠANA, ATVAĻINĀJUMA APMAKSAS APRĒĶINĀŠANA, PĀREJOŠAS DARBA NESPĒJAS PABALSTU APRĒĶINĀŠANA, IETURĒJUMI NO DARBA ALGAS | |
4.8. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS ANALĪZE UN STATISTISKIE RADĪTĀJI | |
5 | PREČU PAKALPOJUMA REALIZĀCIJAS PROCESS | |
5.1. | REALIZĀCIJAS NODAĻAS UZDEVUMI, DARBA ORGANIZĀCIJA, SAISTĪBA AR CITĀM UZŅĒMUMA DAĻĀM | |
5.2. | PIEPRASĪJUMU UN PIEDĀVĀJUMU APSTRĀDE UN ANALĪZE | |
5.3. | PREČU SORTIMENTA APRAKSTS UN DZĪVES CIKLA NOTEIKŠANA | |
5.3. | SADALES KANĀLU VEIDI , TO IZVEIDOŠANAS VAI IZVĒLES IETEKMĒJOŠIE FAKTORI | |
5.4. | PREČU VIRZĪŠANAS TIRGŪ METODES IZVĒLI IETEKMĒJOŠIE FAKTORI | |
6. | REKLĀMAS NODAĻAS VAI AĢENTŪRAS DARBĪBA | |
6.1. | REKLĀMAS NODAĻAS VAI AĢENTŪRAS ORGANIZATORISKA STRUKTŪRA | |
6.2. | DARBS AR KLIENTIEM UN SADARBĪBAS PARTNERIEM | |
6.4. | DARBS AR REKLĀMAS TEKSTIEM RADIO, LAIKRAKSTIEM, TELEVĪZIJAI | |
6.5. | REKLĀMAS KAMPAŅAS PROGRAMMAS IZVEIDOŠANA UN IZMAKSU APRĒĶINĀŠANA |
6.4. Darbs ar reklāmas tekstiem radio, laikrakstiem, televīzijai
Izveidoju uzņēmumam reklāmas tekstu ievietošanai radio, kā arī noteicu kurā radio to ievietot. Veidojot reklāmas tekstus liels uzsvars jāliek uz atmiņā paliekošu frāžu izveidi. Protams, šīm frāzēm būtu jāsaistās ar konkrēto reklamējamo produktu. Reklāmas tekstam ir jābūt īsam, viegli saprotamam, tekstus bija grūti sagatavot, jo bija daudz kļūdu, ko pieļāvu,piemēram, iekļāvu tekstā pārāk daudz liekus vārdus. Tekstam ir jābūt mākslinieciskam.
Sagatavoju divus plakātus,no kuriem vienu, ko ievietot skolu kafejnīcās. Plakāta veidošanai izmantoju datorprogrammu „Picasa 3”. Uzdevums nebija viegs, jo bija jāizveido arī teksts, kas piesaistītu skolēnus lietot uzturā svaigus augļus un dārzeņus, ko kafejnīcām piegādā mans prakses uzņēmums. Plakāta izgatavošanas laikā viņu dažādoju un mainīju. Turpmāk plakātu veidošana iemaņas noderēs.
Sagatavoju uzņēmumam arī baneri, ko ievietot kādā mājaslapā. Sagatavotais baneris ir animēts. Banera izgatavošanā izmantoju firmas logo, kā arī attēlu ar āboliem, kas apzīmē firmas darbību. Banerī ievietots ir arī sauklis „ Vienmēr svaigi un veselīgi!”, kā arī mājaslapas adrese. Baneri izveidot bija grūti, jo to apguvu pašmācības ceļā. Banera izveidošanai atvēlēju nedēļu laika. Šis ir pirmais baneris ko sagatavoju. Iegūtās iemaņas baneru sagatavošanā man noderēs arī turpmākajā dzīvē.
Izveidoju uzņēmumam reklāmas sludinājumu, ko ievietot laikrakstā,noteicu tā ievietošanas vietu un aprēķināju tā izmaksas. Reklāmas sludinājums izdevās ļoti labs.
6.5. Reklāmas kampaņas programmas izveidošana un izmaksu aprēķināšana
Reklāmas kampaņa – mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas mēdijos. Kampaņas ilgums ir nenoteikts, tā var ilgt dažādus laika posmus – nedēļu, sezonu vai pat vairāku gadu garumā, tikai nedaudz izmainot tās formulējumu. Reklāmas kampaņu uzņēmums veic lai gūtu lielāku popularitāti un peļņu. Reklāmas kampaņas plānošana un organizēšana prasa lielu naudas līdzekļu patēriņu.Lai pilnīgi noteikti nodrošinātu reklāmas kampaņas izdošanos, tās plānošanā tiek iesaistīti zinoši speciālisti. Reklāmas kampaņa jāplāno pēc iespējas uzmanīgāk un precīzāk, lai nepieļautu nelabojamas kļūdas.Precīzi jānosaka reklāmas mērķa auditorija.
Noteicu uzņēmuma reklāmas mērķauditoriju. Tie HoReCa nozarē strādājošie un citi uzņēmumi. Tie ir arī visi uzņēmuma klienti. Noskaidrot reklāmas mērķauditoriju nebija grūti, jo parasti uzņēmuma reklāmas mērķauditorija ir tāda pati kā uzņēmuma mērķauditorija.
Izmaksu aprēķināšana ir ļoti svarīga, jo no tā ir atkarīgs vai reklāmai piešķirtais budžets būs pietiekams.
6.6. Reklāmas ētika un likumdošana
Saskaņā ar Reklāmas likumā izvirzītajām prasībām, jebkurai reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, un tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi. Turklāt reklāmā iekļautie paziņojumi vai vizuālie attēli nedrīkst pārkāpt ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas. Prakses laikā lasīju un iepazinos ar likumiem, kas regulē reklāmas ētiku. Kā arī uzzināju par soda sankcijām likuma pārkāpšanas gadījumā.
…
Darbā apskatītas galvenie reklāmas komercdarbinieka prakses pienākumi un uzdevumi.
- Prakses atskaite reklāmas komercdarbiniekam
- Reklāmas ietekme uz cilvēku rīcību. Anketa
- Reklāmas menedžera amata apraksts
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas menedžera amata apraksts
Samples for secondary school3
-
Reklāmas ietekme uz cilvēku rīcību. Anketa
Samples for secondary school4
-
Uzņēmuma darba pakete
Samples for secondary school42
-
Misija, mērķi, stratēģija, plānu sistēma konkrētam uzņēmumam
Samples for secondary school3
-
Kampaņa
Samples for secondary school1