Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:341247
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Lietvedības loma organizācijā    3
  Dokumentu plūsma organizācijā    4
  Uzņēmuma lietvedībā lietotie dokumenti    6
  Dokumentu paraugi    7
Extract

Lietvedības galvenais uzdevums
Lietvedības galvenais uzdevums ir sekmēt organizācijas funkciju un tiesību izpildi, likumīgo interešu aizsardzību un veicināt organizācijas iekšējo funkcionēšanu.
Lietvedības sastāvdaļas
Lietvedība ir dokumentēšanas un dokumentārā nodrošinājuma sistēmu un metožu komplekss. Lietvedība aptver:
1.Dokumentāciju sistēmas – t.i. nosacīti pabeigtu dokumentu kopumu, ko veido funkcionāli saistīti dokumenti.
2.Dokumentu apriti – darbu kompleksu, ko veica ar dokumentiem, kuriem ir juridisks spēks (dokumentu pieņemšana, sadale, reģistrācija, lietu veidošana un apdare u.c.)
3.Dokumentēšanu – dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu atbilstoši noteiktām prasībām (dokumentu rakstīšana, datēšana, saskaņošana, parakstīšana, apzīmogošana u.c.)
Lietvedības procesā iesaistītās personas, to atbildība
Fizisko personu mērķis, iesaistoties lietvedības procesā, ir realizēt tiesības, kā arī aizstāvēt likumīgās intereses. Tās raksta dokumentus, tos nosūta vai iesniedz, parakstās par kādu darbību veikšanu, kā arī uzglabā dokumentus.
Juridiskām personām (to vārdā – ierēdņiem, darbiniekiem) jānodrošina pilns organizācijas lietvedības process. Šajā procesā piedalās nozaru speciālisti, kuri izstrādā dokumentu, iesniedz tos virzīšanai, parakstīšanai, apstiprināšanai, reģistrācijai. Struktūrvienību vadītājiem jāizskata saņemtie dokumenti, jāraksta rezolūcijas, jāvizē sagatavotie dokumenti, savukārt lietvedības speciālistiem jāpiedalās gan dokumentēšanā, gan dokumentu apritē – viņi saņem dokumentus, tos reģistrē, veido lietas, sagatavo dokumentus glabāšanai, tomēr, par lietvedības organizāciju uzņēmumā atbild organizācijas vadītājs. Viņš vada lietvedības procesu kopumā un paraksta dokumentus, Organizāciju vadītāji ir atbildīgi arī par dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu un izmantošanu.

Dokumentu paraugi -
RĪKOJUMS
IESNIEGUMS
SĒDES PROTOKOLS
IZZIŅA
Par pasākuma organizēšanu…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −13,77 €
Work pack Nr. 1342195
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register