Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,85 (13%)
Discounted price*:
12,35
Purchase
Add to Wish List
ID number:233958
Evaluation:
Published: 09.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2013.g. - 2014.g.
Extract

1.3.3. Secinājumi
Laboratorijas darba uzdevuma izpildes gaitā tika iegūts īsākais slēgtais maršrūts starp dotājām pilsētām. Kā arī tika iegūta maršrūta garuma vērtība, kas secina, ka šo moduli var pielietot reālājā dzīvē. Parasti loki, kuri veido ciklus var būt ceļi, dzelzceļi, ielas, cauruļvadi vai vadi.
Viena no pielietošanas iespējam ir rūpnīcas produkta transportēšanas regulēšana līdz citām pilsētām, lai transports, atgrieztos beigās rūpnīcas pilsētā, tā lai ceļš būtu visīsākais. Tāds variants derēs mazām rūpnīcām, kuru transporta skaits ietver vienu kravas pārvadāšanas automašīnu.
Otrs pielietošanas variants ir cilvēku ekskursijas ceļojuma piemērs, kad ekskursijas mērķos ir jāapmeklē katru no pilsētām visīsākā maršrūta ietvaros, lai netērētu lieki dārgo benzīnu.
Protams, tādu pieieju varētu izmantot arī pasažieru pārvadāšanai sabiedriskā transportā. Savukārt, pārvadājot pasažierus ar lidmašīnu īsākā cikla meklēšana būtu efektīva, ja līdmašīnai pirms atgriezties sākumlidostā jāaplido vairāku pilsētu lidostas. Tad, uzņēmumam būtu finansiāli izdevīgi atrast īsāko slēgto maršrūtu starp citām lidostam. Tomēr, nepieciešams iekļaut arī zemeslodes kustības koeficientu, jo lidmašīnai jānoviržas no taisna ceļa, veidojot loku, lai nokļūtu beigu galapunktā. Kā arī, pieņemot vērā, ka lidmašīnai ir jānoviržās, lai nesaskrietu ar citu lidmašīnu.
Tāpat īsākā slēgtā maršruta meklēšanas pieeja var tikt izmantota arī koncertu turnejas gadījumā, kad nepieciešams apceļot katru no pilsētām izmantojot īsāko kopēju ceļu.
Var atrast pielietojumu īsākā slēgtā maršrūta meklēšanai arī IT jomā, kad būvējot režģveida (pēc savienojuma veida, bet ne vadu garumu veidā un datoru atrašanas attālumam) datortīklu nepieciešams atrast īsāko ciklu signāla, informācijas pārvietošanai no vienas vietas uz citu.
Tāpat, apskatot ROUTESEQ moduļa iespējas, var redzēt, ka par sākuma punktu īsākā slēgtā maršrūta meklēšanai var izvēlēties jebkuru citu vietu, tai nav obligāti jābūt kādai pieturu mezglu pilsētai. Piemēram, kad tā pati rūpnīca atrodas kautkur ārpus pilsētu robežām, vai koncerta turnējas un ekskursijas gadījumā, sākumapunkts atrodas ārpus valsts ietvaros, piemēram, Lietuvā.
Kopumā, varu secināt, ka darbs tika izpildīts sekmīgi. Tika iegūta prasme darbā ar īsākā slēgtā maršrūta meklēšanu, izmantojot ROUTESEQ moduli un tika patstāvīgi izpētītas tā papildus iespējas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −11,73 €
Work pack Nr. 1345479
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināšana loģistikā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/233958

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register