Montēt, remontēt mobilos telefonus un citas elektropreces,
Veikt datoru komplektēšanas darbus,
Veikt jauno informāciju tehnoloģiju apkopes darbus,
Veikt citus līdzīga satura uzdevumus,
Pieņemot remontā mobilos telefonus vai citas elektropreces, izrakstīt kvīti 2 eksemplāros par attiecīgā aparāta pieņemšanu remontā, kas reģistrējama žurnālā. Vienu kvīts eksemplāru izsniegt klientam, bet otru turēt pie remontējamā aprāta.
Salabotos aparātus izsniegt klientam pēc attiecīgās kvīts saņemšanas no tā par attiecīgā aparāta nodošanu remontā. Samaksu par veikto pakalpojumu, kas tiek veikta skaidrā naudā, klientam jāiemaksā uzņēmuma veikala ( 2 ), Rīgas ielā 11a, Madonā EKA kasē, ko pārdevējam jāiereģistrē EKA un jāizsniedz pakalpojuma saņēmējam darījumu apliecinošs dokuments – EKA čeks. Ja klients par pakalpojumu maksās bezskaidrā naudā – ar bankas pārskaitījumu, pakalpojuma sniedzējam jāizraksta klientam rēķins atbilstoši likuma prasībām, kura viens eksemplārs izsniedzams klientam norēķinu veikšanai, bet otrs – 3 dienu laikā jāiesniedz uzņēmuma grāmatvedībā, bet klientam salaboto aparātu izsniegt pēc samaksas saņemšanas uzņēmuma bakas norēķinu kontā. Ja tiek realizētas arī detaļas, kas ieliktas aparāta remontā, tad klientam izrakstāma preču pavadzīme – rēķins, kurā atsevišķi norādāma veiktā remonta pakalpojuma vērtība un atsevišķi – izlietotās detaļas. Preču pavadzīmes rēķina 1. un 3. eksemplārs nododams klientam reizē ar izremontēto aparātu, bet 2.eksemplārs iesniedzams uzņēmuma grāmatvedībā 3 dienu laikā.…