Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:919663
 
Evaluation:
Published: 01.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

3. Melnā krāsa reklāmā.
Sociālā reklāma par interneta cenzūru, ko izveidojusi starptautiska cilvēku aizsardzības organizācija- „Amnesty International”.
Reklāmu nevērīgi apskatot jau rodas iespaids, ka tā vēsta par kādu problēmu, jo melnā krāsa ir ļoti piesātināta, lielos laukumos, un tā rada nomācošu izjūtu.
Melnā krāsa šajā reklāmā simbolizē vientulību, tumsu un izolētību no apkārtējās pasaules. Tā rada bezpalīdzību, depresiju, nolemtību, sagrāvi, bailes, ļaunumu, anonimitāti reklāmas tēlā.
Reklāmā ir attēlota ilustrācija, simboliska cilvēka seja, kas raud ar noskumušām acīm, tik pat labi sejiņa var būt globuss, saule, kas iesprostota cietumā, kurai neļauj uzlekt, tā rādīt dienasgaismu cilvēkiem. Melnā krāsa šajā reklāmā nozīmē cenzūru. Sejiņa simbolizē, tās valstis, kurām nav brīva piekļuve internetam kā Ķīnai, bloķēti sociālie portāli, e-pasti un citas vietnes, kur cilvēki ir valsts varas ietekmē, tiem ir liegta piekļuve tīklam, tie nedrīkst klaji paust savus uzskatus un neapmierinātību par valstī notiekošo, to pārkāpjot draud lielas nepatikšanas, ko arī simbolizē šī cietuma kamera, kurā atrodas šī seja.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1345369
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register