-
Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"
Nr. | Chapter | Page. |
PAMATINFORMĀCIJA PAR KAMPAŅU | 3 | |
INFORMĀCIJA PAR REKLAMĒJAMO PRODUKTU | 4 | |
MĒRĶIS, UZDEVUMI | 5 | |
MĒRĶAUDITORIJA | 6 | |
KAMPAŅAS PLĀNS | 7 | |
BUDŽETS | 8 | |
IZVĒLĒTIE REKLĀMAS KĀNĀLI; TO IZVĒLES KRITĒRIJI UN IZMAKSAS | 9 | |
TV3 | 9 | |
LAIKRAKSTS „DIENA” | 11 | |
VIDES REKLĀMA LIELĀKAJĀS LATVIJAS PILSĒTĀS | 12 | |
REKLĀMAS BIEŽUMS UN IZMAKSAS, CPT | 12 | |
REZUMĒJUMS | 14 | |
REKLĀMAS MAKETI (VIDES REKLĀMAI) | 15 | |
Ilustrācija 1 Enerģijas dzēriens "Buzz" | 4 | |
Ilustrācija 2 "Buzz" zīmols | 5 | |
Ilustrācija 3 Kampaņas plāns | 7 | |
Ilustrācija 4 TV Share % LV oktobris | 9 | |
Ilustrācija 5 Raidījumu TOP 20 oktobris | 10 | |
Ilustrācija 6 TOP 10 preses izdevumi pēc auditorijas | 11 | |
Ilustrācija 7 Diena auditorija | 11 | |
Tabula 1 CSP dati par iedzīvotājiem mērķgrupā | 6 |
Reklāmas kampaņas uzdevums ir popularizēt un veicināt noietu reklamējamam
produktam – enerģijas dzērienam „Buzz”. „Buzz” enereģijas dzēriens būs paredzēts
galvenokārt cilvēkiem kas ikdienā ir noslogoti ar darbu, mācībām un citām aktivitātēm,
un izjūt nogurumu, enereģijas zudumu līdz ar ko mazinās veicamo darbu produktivitāte.
Enerģijas dzēriens „Buzz” nav vienkāršs dzēriens – tas ir enerģijas lādiņš
produktīvai dienai! Kampaņas uzdevums būs reklamēt šo enerģijas dzērienu kā
uzmundrinošu, spēkus dodošu un motivējošu dzērienu, lai cilvēki varētu pagarināt savu
noslogotu ikdienu un starp visiem saviem ikdienas darbiem pagūt laiku veltīt arī citiem
līdzcilvēkiem un spētu jautri un enerģiski atpūsties – lai katrā drūmajā ikdienā ienāktu
kāds prieka, jautrības un enerģijas lādiņš kopā ar enerģijas dzērienu „Buzz”!
Trešais reklāmas kanāls būs vides reklāma. Vides reklāma izvēlēta, jo lai
papildus mērķauditorija sasniegtā atcerētos mūsu vēstijumu no TV un preses, ar
vides reklāmu uzdevums panākt lielāku frekvenci mērķgrupai. Vides reklāma tiks
izvietota gan uz tiltiem Rīgā, gan stendos un uz afišas stabiem Rīgā, Daugavpilī,
Jurmalā un Liepājā – jo šīs ir Latvijas iedzīvotāju ziņā lielākās pilsētas un
ekonomiski aktīvākās ar lielāko tirgus daļu. Par cik šīs pilsētas ir ekonomiski
attīstītākās, tad zināms ka darba dienās liela daļa Latvijas iedzīvotāju koncentrējas
šajās pilsētās dodoties uz darbu, mācībām un atpūtā – tātad nodrošina mūsu
mērķgrupas pieplūdumu izvēlētajās pilsētās, kas pamato vides reklāmas iespēju
nodot mūsu vēstījumu ik dienas cilvēkiem, kuriem savā ikdienas „ceļā” nākas iet
garām reklāmas stendiem.…
Reklāmas projekta paraugs. Darba sadaļas: Info par produktu, mērķi, uzdevumi, mērķauditorija, kampaņas plāns, budžets, reklāmas kanāli un to izvēles pamatojums, vides reklāmas maketi, u.tml.
- Līgums par piedalīšanos izstādē - gadatirgū
- Līgums par reklāmas pakalpojumiem
- Reklāmas projekts enerģijas dzērienam "Buzz"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Līgums par piedalīšanos izstādē - gadatirgū
Samples for university5
-
Līgums par reklāmas pakalpojumiem
Samples for university3
-
Reklāmas izvietošanas pasūtījuma līgums
Samples for university2
-
Mārketinga audita izziņa Hipotēku bankā
Samples for university6
-
Reklāmas pakalpojumu līgums
Samples for university2