Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:253440
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmums SIA „Droši” ir dibināts 2000.gada 1. aprīlī. Tā pamatdarbības veids ir apdrošināšanas pakalpojumu veikšana. Uzņēmumā strādā 130 cilvēku. Mērķa auditorija ir visdažādākā, jo šobrīd uzņēmums piedāvā daudz dažādus apdrošināšanas veidus gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Mārketinga plāna mērķis ir paplašināt klientu skaitu un palielināt tirgus daļu no 10,7% līdz 14%, piedāvājot jaunu apdrošināšanas produktu. Uzņēmumam ir ievērojami uzlabots uzņēmuma imidžs un piesaistīti daudz jaunu klientu.
Šī brīža uzņēmuma galvenais mērķis ir palielināt klientu skaitu, aptverot arī lauku reģionus, līdz ar to palielinot pakalpojumu realizāciju, kas palīdzētu gūt lielākus ienākumus, kā arī censties piesaistīt tos klientus, kuriem apdrošināšanas kompānijas nav tik viegli sasniedzamas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register