Uzdevu sev jautājumu kas tad vispār ir personāla vadība? Personāla vadība ir nozīmīgākā vadības joma, kuras mērķis ir uzņēmumam piesaistīt radošus un motivējošus darbiniekus, tādējādi ne tikai uzņēmumam radot peļņu, bet arī to attīstot to un saglabājot. Pēc cilvēku resursu teorijas izdevumi personālam nav vis vienkārši izmaksas, bet ilgtermiņa investīcijas – ieguldot cilvēkos, tiek paaugstināta visa uzņēmuma resursu vērtība. Apmācības izmaksu galvenais kritērijs ir to lietderība, nevis minimālisms. Mēs šos darbiniekus sūtam uz dažāda veida kursiem vai apmācībām, tādējādi sniedzot viņiem šīs atkārtotās zināšanas un iemācot ko jaunu un lietderīgu viņu atbilstošajam darbam, kurā viņi strādā.
Lai uzņēmumā darbiniekam vienam pret otru nerastos konflikti, ir stingri jāievēro personāla vadīšanas principi. Ja šie principi netiek ievēroti un tiek piemirsti, tad rodas šie konflikti un strīdi. Arī man autoram ir piemērs no mana darba. Divām pārdevējām tika lūgts iztīrīt vitrīnas un izkrāmēt ienākošo veikala preci. Pēc laika, kad izgāju zālē, redzēju, ka vitrīnas nebija iztīrītas, bet tikai izlikta prece. Jautāju, kāpēc nebija izdarīti visi darbi, kas bija nepieciešami izdarīt.…