Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:446352
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Katram uzņēmumam ir savas stiprās un vājās puses, tās veido uzņēmuma iekšējo vidi. Savukārt, iespējas un draudi, kas veido uzņēmuma ārējo vidi lielākoties ir vienādi katram uzņēmumam. Tā, pirmais uzņēmums piedāvā saviem klientiem dažādu veidu apģērbus. Tas galvena konkurētspējīga priekšrocība ir sertifikāts Wollmark, kas palīdz šim uzņēmumam ražot kvalitatīvus un modernus apģērbus. Savukārt, par vājāko faktoru var uzskatīt to, ka uzņēmuma trūkst finansu līdzekļu uzņēmuma attīstībai un ir jūtama atkarība no izejvielu un materialu piegādātājiem.
Kas attiecas uz otro uzņēmumu, tas galvenais darbības virziens saistīts ar nākšņošanas pakalpojumu sniegšanu. Tas stiprums atspoguļojas attīstītā infrastruktūrā un pieejamās cenās. Savukārt, uznēmuma vājums ir neapmierinošais uzņēmuma vizuālais un tehniskais stāvoklis, ka arī lielas fiksētas izmaksas uz 1.kv.m.
Runājot par trešo uzņēmumu, kas piedāvā gan produkciju, gan pakalpojumus, tas stiprās puses ir piedāvātās produkcijas dažādība un kāzu kleitu iznomāšana. Bet tas vājums atspogulojas vājā sezonas svarstību korekcijā un izejvielu iegādes lielās izmaksās. Turklāt transportlīdzekļu vidējais tehniskais stāvoklis ietekmē sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Kā jau teikts iepriekš, uzņēmuma ārējā vide ir vide kas veidojas apkart uzņēmumam. Atsevišķs uzņēmums tas nevar kontrolēt, tomēr tās faktori (ekonomiskie, demogrāfiskie, tiesiskie, informatīvie u.c.) var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību.
Kāzu salonam „Wedding” darbības uzlabošanai ieteicams:
1. Paplašināt pakalpojumu klāstu, sadarbojoties ar frizieriem, kosmetoloģiem, kāzu rīkotājiem utt.
2. Mājas lapas izveide ļaus patērētājiem iepazīties ar uzņēmuma piedāvāto produkciju un savlaicīgi veikt kāzu kleitu un citu kāzu aksesuāru pasūtīšanu.
3. Brīvās telpas iznomāšana svinībām palīdzēs sašaurināt sniegto pakalpojumu klāstu un korektēt pārdošanas sezonas svarstību.
4. Darbības paplašināšana ārpus pilsētas ļaus palielināt uzņēmuma atpazīstamību, kā arī palielināt klientu skaitu.
5. Lētāko izejvielu piegādātaju atrašana ļaus samazināt produkcijas pašizmaksu.
6. Transportlīdzekļu maiņa vai citu iegāde ļaus uzlabot uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1328415
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register