Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:956250
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Teorētiskā daļa    3
2.  Uzdevums    7
2.1.  Uzdevuma shēma    8
2.2.  Programmas kods GPSS vidē    9
2.3.  GPSS elementu apraksts    10
2.4.  Transaktu, aparātu un slēdžu apraksts    11
2.5.  Transaktu, aparātu, funkciju apraksts    14
2.6.  Modelēšanas rezultāti    16
3.  Rezultātu analīze    18
3.1.  Ostas darbs līdz 100 kuģu apkalpošanai    18
3.2.  Kopējais apkalpošanas laiks katram kompleksam    18
3.3.  Abu kompleksu un velkoņa izmantošanas koeficientus    19
3.4.  Piestātnes pievienošanas lietderīgums kompleksam    20
3.5.  Papildus velkoņa izmantošana    21
3.6.  Šaurās vietas modulī    22
3.7.  Garas rindas un to rāšanas iespējami iemesli    22
4.  Modeļa korekcijas    23
4.1.  Modelēšanas rezultāti    24
4.2.  Kopējais apkalpošanas laiks katram kompleksam    25
  Secinājumi    27
  Literatūtas saraksts    28
Extract

SECINĀJUMI
Veicot modelēšanu pēc sākuma nosacījumiem, kur kopējais piestātņu skaits abos kompleksos ir 7 un tiek izmantots 1 velkonis vidējais laiks, ko kuģis pavada rindā bija apmēram 1 stunda un maksimālais kuģu daudzums rindā bija 2 kuģi.
Šajā modelēšanas variantā lietderības koeficients velkonim ir 0.125, 1. kompleksam 0.680 un 2. kompleksam 0,693.
Pēc optimizācijas papildinot kompleksu ar vēl vienu piestātni, lai gan maksimāli rindā gaidošo kuģu skaits nemainījās, vidējais gaidīšanas laiks kopējā rindā ievērojami samazinājās līdz aptuveni 38 minūtēm, kas ir par 24 min mazāk kā pirms piestātnes pievienošanas.
Taču pievienojot esošajai ostas infrastruktūrai vēl vienu velkoni kuģu vidējo gaidīšanas laiku bija iespējams samazināt, līdz aptuveni 7.7 minūtēm, bet kopējā rindā maksimālais kuģu saglabājās nemainīgs - 2.
Šādā ostas apkalpošanā lietderības koeficients velkoņiem ir 0.131 un 0.066, 1. kompleksam 0.474 un 2. kompleksam 0,716. Ostas infrastruktūra, gan samazinājusi lietderības koeficientus velkoņiem un 1. kompleksam, taču ir būtiski samazināts vidējais laiks, ko kuģis pavada rindā. Tāpēc izdevīgāks kļūst variants izveidot papildus piestātni 1. kompleksā un izmantot otro velkoni par 250$ stundā nekā maksāt 500$ stundā par kuģa neapkalpošanu.
Darba gaitā veicot izmēģinājumus radās inovatīvs risinājums, neliela GPSS koda modifikācija, kur tika pieņemts, ka ostā ir izveidota infrastruktūra, ka kuģi veido 2 rindas, balstoties uz kuģu apkalpošanas ātrumu piestātnē, un katru rindu apkalpo 1 velkonis kā arī tiek saglabāta 1. kompleksam izveidotā 1 papildus piestātne.
Risinājuma ieviešanas rezultātā uz 1. kompleksu vispār neveidojas rinda, bet uz 2. kompleksu vidējais laiks rindā ir 8.4 minūtes, taču maksimālais kuģu daudzums rindā samazinājās līdz vienam kuģim. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register