Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:636559
 
Evaluation:
Published: 21.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
1.1.  Uzņēmuma sociāli-ekonomiskais raksturojums    2
1.2.  SSL organizatoriskā struktūra    5
2.  Uzņēmējdarbības kvantitatīvā analīze    7
2.1.  Lineārās programmēšanas (LP) uzdevuma modelis ar maksimizējamo mērķa funkciju    7
2.2.  Lineārās programmēšanas (LP) uzdevuma modelis ar minimizējamo mērķa funkciju    8
2.3.  Blokveida programmēšanas (BP) uzdevuma modelis    8
2.4.  Parametriskās programmēšanas (PP) uzdevuma modelis    9
2.5.  integrās programmēšanas (IP) uzdevuma modelis    10
2.6 .  transporta uzdevuma (TU) slēgts modelis    10
2.7.  transporta uzdevuma (TU) vaļējais modelis    11
2.8.  TU modifikācija (modelis ar komunikāciju ierobežojumiem)    11
2.9.  TU modifikācija (transportveida uzdevuma modelis)    12
2.10.  TU modifikācija (norīkojumu uzdevuma modelis)    12
2.11.  TU modifikācija (komivojažiera uzdevuma modelis)    13
2.12.  daudzkritēriju optimizācijas uzdevuma modelis    13
2.13.  nelineārās programmēšanas (NP) uzdevuma modelis    14
Extract

SSL organizatoriskā struktūra Uzľēmuma organizatoriskā struktūra nosaka lomas un to mijiedarbību, atbildības un pilnvaru
pakāpi, kuras nepieciešamas efektīvas vadības realizēšanai.
Organizatorisko struktūru nosaka augstākā vadība, tā tiek noformēta dokumentāli, un viss AS
SEVERSTAĻLAT personāls ar to tiek iepazīstināts.
AS SEVERSTAĻLAT integrētā vadības sistēma ir organizēta atbildības, darbību, resursu un
notikumu struktūra, kuri kopā veido izpildīšanas procedūras un metodes un nodrošina AS
SEVERSTAĻLAT spēju izpildīt savu klientu prasības.
AS SEVERSTAĻLAT ir izstrādājusi, ieviesusi un uztur IVS (Integrētā Vadības Sistēma), lai radītu
apstākļus, kādi nodrošina augstākās vadības deklarēto mērķu un politikas sasniegšanu.
Šo prasību izpildīšanai tiek izmantoti “kvalitātes cikla” posmi (skatīt 1. attēlu), kurš ietver posmus
no sākotnējo prasību noteikšanas līdz pilnai klienta prasību un cerību apmierināšanai.
Lineārās programmēšanas (LP) uzdevuma modelis ar maksimizējamo mērķa
funkciju
Problēma: Pēdējo gadu laikā AS SEVERSTALLAT ir palielinājusi piedāvāto pakalpojumu skaitu un
izveidojusi jaunu klientu servisa struktūrvienību, patērējot noteiktu resursu daudzumu. Struktūrvienības
darbība nav optimizēta. Sniedz vairākus pakalpojumus, kuri dod noteiktus ieľēmumus, AS
SEVERSTALLAT ir ieinteresēta, lai ieľēmumi no pakalpojumu pārdošanas būtu pēc iespējas lielāki,
ľemot vērā pieejamos resursus. Jāoptimizē pārdošanas plāns.
Mērķis: jānosaka, cik daudz jāpārdod katrs produkta veids, lai maksimizētu kopējo struktūrvienības
ieľēmumus.
n – pakalpojumu veidi;
m – resursu veidi, kas nepieciešami, lai pakalpojumu pārdošana būtu iespējama;
Cj – cena par 1 j-tā veida pakalpojumu;
aij – i-tā resursu veida normatīvais patēriľš, pārdodot 1 j-tā veida pakalpojumu;
bi – i-tā resursu veida esošais daudzums, kurš ir struktūrvienības rīcībā;
Xj – j-tā veida pakalpojumu daudzums, kas ir jāpārdod.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,99 €
Work pack Nr. 1111641
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register