Evaluation:
Published: 02.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 1.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 2.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 3.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 4.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 5.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 6.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 7.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 8.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 9.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 10.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 11.
  • Summaries, Notes 'Sociālās korekcijas izglītības iestādes iekšējās kārtības noteikumi', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  DISCIPLĪNA    4
2.  VISPĀRĪGS NOTEIKUMU APSKATS    5
3.  NEGATĪVĀ MOTIVĀCIJA    7
4.  POZITĪVĀ MOTIVĀCIJA    10
5.  SECINĀJUMI    11
Extract

5. SECINĀJUMI
Pārdomājot visu iepriekš minēto uzskatu:
Ministru kabineta noteikumu nr.88 efektivitātes atslēga ir
1. Skaidra terminoloģija par vērtībām, mērķi un prasībām.
2. Konsekventā noteikumu ievērošana visiem.
3. Atkārtota regulāra drošības, kārtības un sodu/motivācijas noteikumu skaidrošana.
4. Skaidru, samērīgu un godīgu sodu /motivācijas sistēma un to ievērošana.
5. Pozitīvās motivējošās atzinības uzturēšana.
6. Gan pozitīvā, gan negatīvā vērtējuma izmantošana katru dienu.
7. Patiesa izpratne par galvenajām vērtībām jaunieši vidū. SKII “Naukšēni” galvenā motivācija, kas uztur visu sodu un atzinības sistēmu ir papildus brīvdienas un komunikācija ar vienaudžiem.
8. Bērniem vairāk reālas atbildības par savu uzvedību.
9. Vecākiem vairāk atbildības par pieņemtajiem …

Author's comment
Atlants