Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:236837
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  RAKSTU KOPSAVILKUMS    3
1.1.  Impatient opportunists: a study of technology use in a higher education classroom (Kyong eun Oh, Jacek Gwizdka)    3
1.2.  Technology use and acceptance in the classroom: Results from an exploratory survey study among secondary education teachers in the USA (Heather Holden, Ant Ozok, Roy Rada)    4
  LITERATŪRAS SARAKSTS    5
Extract

Tika izmantota viena pētniecības metode - aptauja, kurā piedalījās 47 matemātikas un zinātnes (“science”) skolotāji, kas pasniedz pamatskolā un vidusskolā, no tiem 35 sievietes un 12 vīrieši.
Pētījums parādīja, ka pārsvarā skolotāji vai nu paši nezina kā izmantot sīkrīkus, vai nu nezina kā tos izmantot mācību stundu ietvaros, vai nu izmanto tos nepareizi, kas nekādā veidā neieinteresē skolniekus mācīties. Mūsdienās parādījās problēma saistīta ar to, ka neviens negrib veikt apmācības skolotājiem par to, ka varētu izmantot tehnoloģijas mācību procesā, un tādēļ stundas ar sīkrīkiem tiek saplānoti neinteresanti, nelietderīgi un bezjēdzīgi.
Es piekritu ar šo domu, jo vecas paaudzes skolotāji, sekojot jaunām tendencēm, cenšas izdomāt kaut ko interesantu savām stundām ar sīkrīku palīdzību. Bet diemžēl beigās sanāk, ka tādas aktivitātes pilnīgi neko nemāca, tikai visiem atņem laiku un enerģiju. Lietojot gadžetus savās stundās, es vienmēr jautāju skolniekus, vai viņiem tas patika, ko viņi paši gribētu redzēt no manas puses un vai tas bija interesanti. Kā arī es ieteiktu palūgt kolēģus izteikt viedokli par tavu stundas plānu pirms tas mācīšanas vai palasīt rakstus internetā par šo tēmu. Jo mācot mācību stundas neinteresanti, skolotāji veido negatīvo uztveri skolniekiem ne tikai par tavu priekšmetu, bet par mācīšanas procesu kopumā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1379809
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register