Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:697993
 
Evaluation:
Published: 13.08.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mārketinga pētījumu virzieni    4
1.1.  Patērētāju un patērētāju rīcības pētījumi    5
1.2.  Tirgus analīze    5
1.3.  Produkta un produkta realizācijas sistēmas analīze    6
1.4.  Realizācijas apjoma analīze    6
1.5.  Konkurentu un konkurences līmeņa pētījumi    7
1.6.  Pētījumi reklāmas jomā    7
1.7.  Preču virzību kanālu izpēte    7
1.8.  Mērķtirgus noteikšana    8
2.  Mārketinga pētījumu process    9
3.  Anketa mārketinga pētījuma sistēmā    11
1.3.  Anketu apstrādes metode    14
  Izmantoto literatūru saraksts    14
Extract

1.Mārketinga pētījumu virzieni.
Ar mārketinga palīdzību uzņēmuma vadība saņem nepieciešamo iformāciju par to, kādus produktus un kāpēc grib pirkt patērētāji, par cenām , kuras patērētaji gatavi maksat, par to, kuros reģionos ir vislielākais pieprasījuma apjoms uz piedāvāto produkciju, kur uzņēmuma produkcijas realizācija var atnest vislielāko peļņu.
Šādu informāciju var sniegt speciālie mārketinga pētījumi, izmantojot datu sistemātisku prognozēšanu, vāksanu, analīzi un parraidi, kā arī apsverot to lietošanu specifiskā mārketinga situacijā.
Tātad, mārketinga pētniecība ir informācijas vākšana, apstrāde, analīze un sadale, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas; novērtētu mārketinga pasākumus un problēmas; novērtētu mārketinga rezultātus un pilnveidotu mārketinga procesu. [2, 119]
V. Fokss, viens no lielākajiem amerikāņu mārketinga speciālistiem, sasummēja jautājumus, uz kuriem uzņēmuma vadība var saņemt atbildes, balstoties uz mārketinga pētījumu datiem: [5,27]
Kurš
Kur Produkcija(pakalpojumi) Pārdod
Kādā veidā Mūsu Pērk
Kad Konkurenti Lieto
Kādā apjomā Aizvietotāji
Kadēļ
Tādā veidā mārketinga pētniecība ietver sevī visu to jautājumu analīzi, kuri ir saistīti ar produkcijas realizāciju. Tie būtu:
patērētāju domu izpēte;
patērētāju rīcības tirgū izpēte;
tirgus analīze;
produkta pētījumi;
produkta realizācijas sistēmu analīze;
realizācijas apjoma analīze;
konkurentu un konkurences līmeņa pētījumi;
pētījumi reklāmas jomā;
preču virzības kanālu izpēte;
mērķtirgus noteikšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1119971
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register