Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251990
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga stratēģiju un taktiku vairākos veidos ietekmē patērēšanas situācija. Pirmām kārtām, tā reizēm var būt vitāli svarīga tirgus segmentācijas shēmās, kas atspoguļo patērēšanas apstākļu dažādība. Tāpat arī lietošanas apstākļi ir svarīga produkta pozicionēšanas daļa.
3) Kāda ir šo faktoru ietekmē uz lēmumu pieņemšanu dažādās vecuma grupās?
Izmaiņas sabiedrības vērtību sistēmā var rasties uz dzīves cikla pamata, tas ir, līdz ar indivīdu novecošanu viņu vērtības mainās. Apgalvojuma pamatā ir uzvedības asimilācijas teorija. Paaudžu maiņa, tur pretim, ierosina, ka pastāvēs pakāpeniska esošo vērtību maiņa. Kad šodienas jaunieši novecos, viņi atcerēsies savas jaunības vērtības un aizvietos tās ar šodienas veco patērētāju vērtībām. Vienas paaudzes vērtības tiek ieaudzinātas nākamajā pirmām kārtām ar tās ģimeni, reliģiju un izglītību.
4) Definējiet ģimenes ietekmi uz patērētāja uzvedību.
Ģimene var ietekmēt patērētāja uzvedību, jo 1) daudzu produktu iegādi veic kāds no ģimenes locekļiem; 2) indivīda pirkuma izdarīšanas lēmumu var spēcīgi ietekmēt citi ģimenes locekļi. Kā piemēru var minēt māju vai automašīnu iegādi, kad pirkumu izdara viens cilvēks, bet pārējie ģimenes locekļi to ietekmē. Cilvēka, kurš ģimenē gatavo maltītes un iepērk visus tam nepieciešamos produktus, iepirkšanos lielveikalā ietekmēs citu ģimenes locekļu gaume un ēšanas paradumi.
Tāpat arī pirkumu ietekmē vairāki mainīgie: strukturālie mainīgie (mājsaimniecības vai ģimenes galvas vecums, precējies/neprecējies, bērnu esamība, nodarbinātība). Socioloģiskie mainīgie, kas nosaka, kā ģimenes funkcionē, ir saliedētība (emocionālā saikne ģimenes locekļu starpā, to tuvība), piemērošanās spēja (ģimenes spēja mainīt tās varas struktūru, lomu attiecībās), saziņa (jo tā ir labāka, jo ģimenes locekļi var apmainīties ar savām vēlmēm, sajūtām un apmierinātību ar pirkumiem).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1333076
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register