Ārējā komunikācija, komunikācijas līdzekļi, komunikācijas mērķauditorija un mērķis, intervijas sniegšana žurnālistam, prese konferences, PR, raksti, atgriezeniskā saite.
1. Ārēja komunikācija
Visa veida saziņa ar „ārējo pasauli”.
Mērķis- veidot un attīstīt organizācijas, produkta, pakalpojuma, politiķa u.c. atpazīstamību, tēlu.
Līdzekļi.
• Mājas lapa
• iespiestā produkcija
• vēstules
• organizēti, atbalstīti pasākumi
• PR
• preses konferences, individuālas tikšanās ar žurnālistiem
• tikšanās ar sadarbības partneriem, medijiem
• suvenīri u.c.
Mērķauditorija
Klienti, sadarbības partneri, konkurenti, viedokļu līderi, „īpašie”, sabiedrība.
Mērķis- informēt, pārliecināt, skaidrot, iepazīstināt u.tml
PL neatkarība
PL mūsdienās būt neatkarīgam ir neiespējami.
Dienas kārtību lielākoties veido redakcija, nevis žurnālisti!
PL pozīciju gandrīz visās jomās nosaka tas, kam tas pieder un kādi cilvēki ieņem noteicošos amatus.
…