Kāpēc piekrāmēt savu biroju ar putekļainu mapju ķīpām, ja visu to pašu informāciju var glabāt modernā, mūsdienīgā veidā savā datorā? Arhivēšanas pakalpojums – tā ir Jūsu iespēja visus uzņēmuma rēķinus uzglabāt un vajadzības gadījumā apskatīt un apstrādāt elektroniski. Elektroniskam arhīvam ir arī nesalīdzināmi labākas meklēšanas iespējas – Jūs zibenīgi varēsiet atlasīt informāciju pēc dažādiem parametriem, atrast jebkuru ierakstu, rēķinu, summu, vārdu.
1)Ar komandu Add to... Ja arhivēšanai izmanto Add to... komandu, arhīva izveidošana notiek automātiski. Pēc procesa beigām (attēlā pa labi no arhivējamā faila) redzams ZIP fails. Problēmas, kuras varētu rasties arhīva veidošanas laikā: 1) uz diska (disketes), kur atrodas fails, nepietiek vietas arhivēta faila izvietošanai;
2) disketei, kurā atrodas fails, ir uzlikta aizsardzība pret ierakstīšanu (Write Protect).…