Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:966249
Evaluation:
Published: 22.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Ieteikumi veicot vēdera un muguras muskumatiskākās.
1. Ja vingrojot, sāpes saasinās, vingrinājums jāpilda līdz sāpju sākumam – neieejot sāpēs.
2. Vingrinājumus veikt saudzīgi, bez asām un straujām kustīblatūras vingrinājumus:
3. Ceļot smagumus vai noliecoties – turēt vēderu ievilktu, tas atgieglos spiedienu uz mugurkaulu, tādējādi mazinot trauma gūšanas riskus.
4. Vingrošanas vai treniņa procesā svarīgi stiprināt abas “korsetes puses” – gan vēdera, gan mugurkaula muskulatūra.
5. Pildot vēdera preses vingrinajumus, muguras lejas daļai vienmēŗ jābūt piespiestai pie zemes, izņemot vingrinajumos, kuros iegurnis ir jāatrauj no virsmas.
6. Ja pildot vēdera preses vingrinājumus sāp mugura – kājas jāpievelk oie vēdera vai jāuzliek tās uz kāda atbalsta (lielas bumbas, krēsla).
7. Ja sāpes rodas mugurā, pildot muguras vingrinājumus, sāpes var mazināt paliekot zem vēdera/iegurņa spilvenu.
8. Jāmēģina izvairīties no rotācijas kustībām, jo tās ir vistrauām, sekojot līdzi elpošanai. Ar vingrinājumu skaitu var variēt vadoties pēc passajūtas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register