Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:244954
 
Evaluation:
Published: 01.06.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

7. „Dzintars” ražotās produkcijas mērķuditorija
Tā kā „Dzintars” ir jau Latvijā ilgtoši pastāvošs uzņēmums, tā ražotā produkcija ir ieguvusi diezgan plašu mērķauditoriju – sākot jau ar 50. gadu jauniešiem, kas tagad jau ir pensijas vecumā līdz pat mūsdienu jauniešiem. Tā kā tagad jau daudz jauni cilvēki sāk pievērst uzmanību kosmētikā esošajām sastāvdaļām, tad „Dzintars” veiksmīgi iekaro tieši šīs sabiedrības daļu. Latviešu produkts – tātad uzticams produkts, produkcija (ne visa, protams) tiek ražota tepat Latvijā, kas rada lielāku uzticamību. Jaunieši un vispār sabiedrība domā vairāk, kā atbalstīt „savējos”.
Daļa no mērķauditorijas ir pensijas vecuma cilvēki, jo pirmkārt, viņi ir uzticīgi Latvijas ražotai precei jau no pašiem pirmssākumiem, otrkārt, ir jau izveidojies pieradums (jo vecākus cilvēkus ir aizvien grūtāk pārliecināt iziet no ikdienišķā ritma – iegādāties ko jaunu, „ārzemniecisku”), treškārt, „Dzintars” produkti nav dārgi, salīdzinoši ar importa precēm.
„Dzintars” mērķauditorija ir gan sievietes gan vīrieši, jo produkcijas klāsts ir visai plašs – gan sieviešu, gan vīriešu līnija.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register