„Mūsu misija ir pastāvīgi nodrošināt uzņēmuma vērtības pieaugumu. Iedziļinoties savu klientu vajadzībās, mēs spējam tiem piedāvāt visatbilstošākos finansiālos risinājumus, tādējādi taupot klientu laiku un uzlabojot viņu ikdienu. Mēs esam pārliecināti, ka mūsu darbinieku augstā motivācija garantē vislabāko uzņēmuma darbības rezultātu.”
Šāds misijas formulējums tiek piedāvāts Hansabankas 2005,gada pārskatā. Šajā gadījumā ir ļoti svarīgi to precīzi formulēt, jo klienti var apskatīt šo pārskatu un tas ir pirmais, kas „iekrīt acīs”. Ja misija ir formulēta nepareizi, tad tas var samazināt bankas izredzes piesaistīt jaunus klientus.
Uzņēmuma misijas formulēšana ir sākumpunkts stratēģijas plānošanā. Misija ir uzņēmuma pastāvēšanas vispārējs mērķis, kas atspoguļo tā esamības jēgu. Misiju ir iespējams formulēt pēc Freda Deivida (Fred R.David) ieteiktās struktūras, kurā ietilpst 9 galvenās sastāvdaļas.…