Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:406653
 
Evaluation:
Published: 20.10.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  A/S „LATVIJAS KUĢNIECĪBA”    3
  A/S “LATVIJAS KUĢNIECĪBA” KVALITĀTES POLITIKA    4
  TANKKUĢU FLOTE    5
  GĀZVEDĒJU FLOTE    5
  REFRIŽERATORKUĢU FLOTE    5
  SAUSKRAVU FLOTE    6
  TANKKUĢU IEGĀDE UN BŪVE    6
  TIRDZNIECĪBA    8
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Extract

Latvijai kļūstot neatkarīgai, patstāvīga kļuva arī tā Padomju Savienības Tirdzniecības flotes daļa, kuras pieraksta ostas bija Latvijas pilsētas. No PSRS pārņemot Latvijas Republikas jurisdikcijā 87 kuģus, uz to bāzes tika izveidots valsts uzņēmums „Latvijas kuģniecība”. Īsā laikā pārvarējusi sākotnējo nedrošību pasaules tirgū, „Latvijas kuģniecība” drīz vien spēja piedāvāt klientiem arvien jaunus, augsti profesionālus pakalpojumus dažādos jūras kravu pārvadājumu tirgos.
Akciju sabiedrība „Latvijas Kuģniecība” (LASCO) 1991.gadā tika reģistrēta kā valsts uzņēmums. 1996.gadā tā tika pārveidota par valsts akciju sabiedrību. Pēc sekmīgas privatizācijas 2002.gada jūnijā LASCO tika pārreģistrēta kā publiska akciju sabiedrība un sāka tirgot savas akcijas Rīgas Fondu biržā. Pašlaik A/S „Latvijas kuģniecība” vada valde četru cilvēku sastāvā ar prezidentu Imantu Vikmani un viceprezidentu Valēriju Godunovu priekšgalā, bet uzņēmuma valdes darbību pārrauga padome 8 cilvēku sastāvā.
LASCO ir ne tikai viens no lielākajiem Latvijas uzņēmumiem, bet ir arī viena no vadošajām naftas produktu tankkuģu kuģniecības sabiedrībām pasaulē.
1997.gadā, ar mērķi padarīt peļņu nenesošu kompāniju par pelnošu uzņēmumu, LASCO uzsāka uzņēmuma restrukturizāciju. Lai samazinātu izmaksas, uzņēmuma flote tika samazināta no 70 kuģiem 1996.gadā līdz 58 kuģiem 2002.gada sākumā. Arī darbinieku skaits kritās 2.5 reizes, līdz 1,726 darbiniekiem 2002.gadā. Flotes kuģu karogi tika nomainīti no Latvijas uz Maltas, Libērijas un Kipras karogiem, kas samazināja izmaksas. Tas izskaidrojams ar kuģošanas nozarei neizdevīgo likumdošanu Latvijā, tomēr visi kompānijas uzņēmumi, kas dibināti valstīs ar atvieglotu nodokļu sistēmu, pilnībā pieder A/S “Latvijas kuģniecība”, un to ienākumi tiek konsolidēti mātes uzņēmumā Latvijā. Papildus operatīvās izmaksas tika samazinātas izmantojot mazākas kuģu apkalpes un efektīvāku apkalpes komplektēšanas politiku, izveidojot Latvijā bāzētu Kuģu Vadības vienību un ieviešot sezonālas kuģu brīvguļas programmas.
LASCO sniegums 2001.gada pirmajā ceturksnī pierādīja uzņēmuma spēju darboties saskaņā ar budžetu, plānotos rezultātus nedaudz pārsniedzot. Kopējā LASCO peļņa 2001.gadā sasniedza LVL 16.3 miljonus un apgrozījums bija mērāms LVL 108.5 miljonos. Pozitīvie finansu rezultāti 2001.gadā bija balstīti uz lielisko tankkuģu flotes sniegumu, kas pārsniedza ieplānotos rezultātus.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1193811
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register