Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,54 (12%)
Discounted price*:
3,95
Purchase
Add to Wish List
ID number:814526
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Māc.organ.form. Māc. organizācijas formu attīstība. Māc organ vispārīgās formas, to raksturojums. Māc. organizācijas konkrētās formas, to raksturojums.
Māc. organizācijas forma ir noteiktā kārtībā un režīmā norisošās skolotāja un skolēna sadarbības ārējā izpausme, kas reglamentē skolotāja un skolēna kopīgo darbību.
Attīstība- individuālā, individuāli grupālā, grupālā, kopmācību sistēma, Manheimas, Daltonas plāns, apvienotās mācības, trampa plāns
Māc. organizācijas vispārīgās formas: frontālā; grupālā; individuālā.
Frontālā- skolotājs rod tiešu saskarsmi uzreiz ar visiem klases skolēniem – stāsta, skaidro, demonstrē, iesaista audzēkņus kopējās problēmas risināšanā.
Grupālā- kopīgi risināmo problēmu skolotājs sadala apakštēmās un katru no tām meklējumdarbības ceļā risina katra skolēnu grupa. Kāds no grupas dalībniekiem ziņo grupas viedokli visai klasei.
Individuālā- katrs skolēns saņem uzdevumu, kas viņam jāveic neatkarīgi no citiem, ļaujot katram strādāt viņam piemērotā tempā.
Mācību organizācijas konkrētās formas- mācību stunda; mācību ekskursija; lekcija; seminārnodarbība; praktikums; mācību diskusija; kooperatīvā mācīšanās; projektu darbs; fakultatīvās nodarbības; mācību darbs mājās; papildnodarbības; konsultācijas u.c.
Mācību stunda- viena no mācību organizācijas formām, kurā skolotājs noteiktu laiku (45 vai 30-40 min) ar pastāvīgu skolēnu grupu organizē un realizē didaktikas uzdevumus mācību iestādē izvirzīto mācību, attīstības un audzināšanas mērķu ietvaros.
Mācību ekskursija ir kādas vietas (muzeja, izstādes, objekta, apvidus u.c.) apmeklēšana, parasti grupā mācību nolūkā, lai iepazītos, izzinātu, teoriju saistītu ar Seminārnodarbība ir mācību nodarbību veids, kur audzēkņi noklausās un apspriež sagatavotos referātus vai ziņojumus praksi.
Praktikums ir praktisko nodarbību cikls kādai profesijai/jomai nepieciešamās lietpratības, it sevišķi prasmju apguvei.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Atbildes didakikā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/814526

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register