Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:769646
 
Evaluation:
Published: 26.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Komunikācijas socioloģijas priekšmets
• Sociālā komunikācija ir cilvēku komunikatīvā darbība, ko nosaka virkne sociāli nozīmīgu vērtējumu, konkrētas situācijas, komunikatīvās sfēras un saskarsmes normas, kas pieņemtas sabiedrībā;
• Komunikācijas socioloģijas priekšmets ir dažādu sociālo grupu saskarsmes funkcionālās īpatnības to mijiedarbības procesā (informācijas pārraides un ieguves procesā)
• Komunikācijas socioloģija pēta sociālajai komunikācijai svarīgas:
o kategorijas (komunikatīvā loma, komunikatīvā situācija),
o komunikācijas funkcijas,
o komunikācijas līmeņus (semiotiskais, lingvistiskais, paralingvistiskais),
o komunikatīvo sistēmu veidus (dabiskas, mākslīgas).
• Komunikācijas socioloģija ir socioloģijas speciālā nozare
• Sociologi pēta komunikāciju kā sociāli determinētu cilvēku darbības veidu
• Sociologu interesē visas komunikācijas termina interpretācijas:
o Informācijas līdzekļi
o Informācijas pārraide
o Ietekme ar informācijas palīdzību
2. Masu komunikācijas pētniecību ietekmējošie faktori
MK īpatnības:
• Ziņojumu radītājs - grupas vai institūcijas.
• Ziņojuma uztvērējs – indivīds (kā grupas loceklis vai sabiedrības pārstāvis).
• Pārraide notiek ar sarežģītu tehnoloģiju palīdzību, kas atkarīgas no sabiedrības normām, paradumiem un auditorijas gaidām.
• MK sarežģītā struktūra.
Masu komunikācija:
• Publiskais raksturs un atvērtība.
• Ierobežota un kontrolēta pieeja pārraides līdzekļiem.
• Kontakti ir netieši.
• Asimetrija (pārraidītājs un uztvērējs).
Liela un izkliedēta auditorija.
2. 1. I Pasaules karš (te sākas ietekmējošie faktori)
Propaganda.
Mediju visspēcīga ietekme.
Hipodermiskās adatas (maģiskās bultas) teorija.
2. 2. Reklāmdevēju interese 50.-60.g.
Iespēja labāk pārdot preci.
Pēta ziņas efektivitāti.
Noskaidro auditorijas profilu.
Pēta reklāmas pasniegšanas veidus.
2. 3. Sabiedrības pastiprināta interese par mediju ietekmi uz sabiedrību 80.g.
TV raidījumu un reklāmu ietekme uz bērniem.
Vardarbības ietekme.
TV pozitīvie un negatīvie efekti.
2. 4. Konkurences cīņa starp medijiem, cīņa par reklāmas naudu 90.g. un mūsdienās
• Menedžmenta lēmumu pieņemšanai un ilglaicīgai plānošanai nepieciešami dati.
• Auditorijas fragmentācija rada vajadzību pēc informācijas par patērētāju mainīgajām vērtībām, gaumēm, izmaiņām dzīves stilā.
• Pats medijs iepakots kā tēls, ne tikai produkts.
• Jauno mediju attīstība.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,70 €
Work pack Nr. 1116909
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register