Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:445971
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Mārketinga jēdziens un loma uzņēmējdarbībā.
Mārket – uzņēmējdarbība, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klientu vēlmju apmierināšana, radot radot preci izplatot to, virzot tirgū un nosakot cenu. Mār pamatā ir cilvēku vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto preci, par īsto cenu, pārdodot šo preci īstajā vietā, sniedzot īsto informāciju un darot to visu labāk par konkurentiem. Atšķirība starp pārdošanu un mārket:
Uzsvars uz preci. Saražo, tad domā kur likt. Uzsvars uz pircēja vajadzībām, kuras apmierinot pircējs sasniedz savus mērķus. M orientēts uz pārdošanas apjomu – orientēts uz peļņu. Pārdošana orientēta uz īsu laika periodu vai uz ilga laika periodu.
2.Mārket darbības koncepcijas, to izmantošanas iespējas.
Pastāv 5 koncepcijas: Produkcijas kon- paredz, ka prcējs pirks par zemākām cenām; Kvalitātes k- ka prcējs dos priekšroku preces labai kvalitātei; Pārdošanas k- pircējs pirks tad, ja nemitīgi tiks veikta to virzīšana tirgū un realizācijas stimulēšanai; Pircēja k- izzināt pircēja vajadzības un vēlmes; Sociālā mārket k- paredz noteikt un apmierināt pircēju vajadzības efektīvāk par konkurentiem, ņemot vērā sabiedrības labklājības un attīstības intereses. Katra org ņemot vērā savus iekš un ārējā vides fakt, savai darbīb var izvēlēties kādu no koncepcijām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register