Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,58 (13%)
Discounted price*:
3,91
Purchase
Add to Wish List
ID number:840168
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

12. Kādas spējas ir labāk izteiktas bērniem ar dominējošo labo smadzeņu puslodi?
Bērniem ar dominējošo labo smadzeņu puslodi:
• Labi uztver būtību;
• Laba loģiskā un tēlainā atmiņa;
• Labi orientējas shēmās, tabulās, grafikos un kartēs;
• Labi koncentrē uzmanību;
• Augstākas abstrakcijas spējas
• Labi orientējas darba loģiskā secībā (strādā ātrāk – padara vairāk);
• Spēj lasīt ar kājām gaisā;
• Mākslinieciski apdāvināti;
• Emocionālāki;
• Radošs potenciāls;
• Sociālā inteliģence;
• Ilgstoša atmiņa.

13. Ar ko atšķiras mācīšanās motivācija pirmsskolas vecuma bērniem un 16-19 gadīgajiem jauniešiem?
Pirmsskolas vecumā pamatā ir saskarsmes vajadzība (skolotāja klātbūtne). Stimulējošs darbību novērtējums (atzinība, uzslava u.c.). jūtīga attieksme pret kritiku. Vajadzība gūt vērtējumu vienaudžu vidū (atzinība, vērtējums no citiem bērniem, skolēniem).
Jaunieši vēlas, lai skolotājs viņus uztvertu kā līdzvērtīgus cilvēkus, nevis, kā mazus bērnus. Lielāka nozīme iegūst patstāvīgo darbu vērtēšana. Pašmotivizācija – jaunieši jau gūst ievirzi tam, par ko vēlas būt un ko vēlas sasniegt.

14. Pie kādiem priekšnosacījumiem var sagaidīt, ka skolotājs būs autoritāte skolēnam pusaudžu vecumā?
1) Skolotājs kā personība (personiskais piemērs, uzvedība);
2) Skolotājs kā diskusijas vadītājs ar skolēnu, uz līdzvērtīgiem nosacījumiem;
3) Skolotājs kā atbalsts (dažādām idejām u.c.);
4) Skolotājs kā iedvesmotājs;
5) Skolotāja līdzdalība dažādos pasākumos;
6) Skolotāja spēja aizraut, ieinteresēt.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Atbildes uz jautājumiem”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/840168

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register