Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:291458
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Autori uzskata, ka ir divi iespējami mehānismi kāēc tas tā notiek. Viens no iespējamiem mehānismiem varētu būt saistīts ar to, ka māte kontrolējot savas emocijas dod piemēru, ko bērns iemācas. Otrs mehānisms – bērns mātes klātbūtnē cenšas kontrolēt savas emocijas, kas semē sevis kontroles stratēģiju izveidi (Alegre, 2012).
Bērns mācas sociumam pieņemamu uzvedību – ēšana, ģērbšanās, pārvietošanās. Filmā bija redzams kā pārvietošanās un uzvedība ir aizgūta no dzīvniekiem, kas bērnam sniedza drošību un bija vienīgais pieejamais piemērs. Līdzīgi ar ēšanas paradumiem. Tie tika aizgūti no kopienas, kurā bērns bija uzturējies iepriekš. Pēc tam iemācīt ēst balstoties uz cilvēkiem pieņemtām normām, radīja grūtības un prasīja daudz laika resursus. Uzvedības maiņa prasīja ne tikai daudz laika resursu, bet tā nevarēja arī būt pilnībā izskausta. Uzvedības paterni iesakņojas un var būt neatgriezeniski.
Vides izmaiņas cilvēka bērnībā atstāj iztektu ietekmi uz attīstību. Bērnība piedzīvotais un pieejamie resursi ietekmē visu atlikšo dzīves gājumu.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1374018
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register